سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: مسابقات جام ملت‌های آسیا در فیفادی نیست و باید از همین حالا برای در اختیار داشتن دو لژیونرمان با باشگاه‌هایشان مذاکره کنیم.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا در مهرماه و اینکه ظاهراً لیگ بعضی از کشورها از جمله اسپانیا در آن زمان جریان دارد، گفت: به ما گفته‌اند که جام ملت‌ها در فیفادی نیست. فعلاً دو لژیونر در تیم ملی داریم یعنی مسلم اولادقباد و حسین طیبی که ممکن است برای ما مشکل ساز بشود.

وی افزود: فدراسیون باید از همین حالا با باشگاه‌های طیبی و اولادقباد برای در اختیار گرفتن آنها مکاتبه کند. اولادقباد در تیم پالما خواهد بود. حسین طیبی هم هنوز تیم آینده اش مشخص نیست و به محض مشخص شدن، این کار باید صورت بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه با حسین طیبی برای انتخاب تیم آینده اش زیاد صحبت می‌کند، یادآور شد: حسین پیشنهاداتش را با ما در میان می‌گذارد و ما هم سعی می‌کنیم بهترین راهنمایی را به او داشته باشیم. به نظر من طیبی بازی در لیگ اسپانیا را در کارنامه اش می‌خواهد.

شمسایی خاطرنشان کرد: حسین با تیم غیرت قزاقستان در فینال اروپا بوده است و با تیم بنفیکا هم به جمع چهار تیم برتر اروپا راه یافته است. هم غیرت و هم بنفیکا جزو تیم‌های درجه یک دنیا هستند به نظر من، لیگ اسپانیا بالاتر از هر کشوری بهترین لیگ جهان است. بازی در اسپانیا پرونده حسین را تکمیل می‌کند. او خودش هم دنبال چالش جدید است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.