کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتسال اسپورتینگ لیسبون با غلبه بر بنفیکا، به عنوان قهرمانی لیگ فوتسال پرتغال دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دیدار فینال لیگ فوتسال پرتغال روز گذشته بین دو تیم اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا برگزار شد که این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود اسپورتینگ به پایان رسید. اسپورتینگ در دو بازی قبل هم پیروز شده بود و با کسب سه برد از پنج بازی، عنوان قهرمانی پرتغال را از آن خود کرد.

در دیدار روز گذشته، حسین طیبی ملی پوش فوتسال ایران به دلیل آسیب دیدگی فرصت بازی پیدا نکرد و از روی سکوها نظاره گر بازی هم تیمی‌هایش بود. طیبی در دو فینال قبلی برابر اسپورتینگ گلزنی کرده بود.

طیبی نفر سمت راست که به نظر می رسد با عصا در سالن حاضر شده است «پالپیس» سرمربی بنفیکا در پایان این مسابقه گفت: تفاوت در جزئیات است. ما در این بازی بدشانس بودیم. هر سه مسابقه بسیار به هم نزدیک بود. ما شایسته این بودیم که این فینال را به بازی چهارم ببریم. در سه بازی، بنفیکا شایستگی کسب حداقل یک پیروزی را داشت. در این بازی هم مثل دیدار خانگی خودمان استحقاق بیشتری داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.