مدیر ورزشی باشگاه چلسی به فعالیت ۱۲ ساله خود در جمع شیرهای لندن پایان داد.

مدیر ورزشی باشگاه چلسی به فعالیت ۱۲ ساله خود در جمع شیرهای لندن پایان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی پس از پایان مالکیت رومن آبراموویچ و انتقال سهام باشگاه به کنسرسیوم کلیر لیک کپیتال، تغییراتی در تیم مدیریتی این باشگاه ایجاد کرده بود و حالا این دگرگونی‌ها را گسترده‌تر کرده است.

این باشگاه با صدور بیانیه‌ای، به‌ صورت رسمی از پایان فعالیت مارینا گرانوفسکایا به‌ عنوان مدیر ورزشی چلسی خبر داد. تاد بولی که مالک آبی‌های لندن به شمار می‌رود، به‌ عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر ورزشی موقت چلسی انتخاب و مقرر شد در نقل‌وانتقالات تابستانی، گرانوفسکایا با او و باشگاه همکاری کند.

چلسی این موضوع را با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در بخشی از آن آمده است: ما به عنوان متولیان باشگاه چلسی، اکنون اجرای چشم‌انداز و برنامه‌ای بلندمدت برای باشگاه آغاز می‌کنیم تا تجربه‌ای فوق‌العاده برای هواداران پُرشور و وفادار بسازیم و به چالش برای کسب افتخارات برتر، مطابق با تاریخ پُرافتخار چلسی ادامه دهیم.

در بخشی از انتصابات اعلام شده چلسی، بهداد اقبالی و خوسه فلیسیانو به‌ عنوان مالکان اداره‌کننده باشگاه و بنیانگذاران و شرکای مدیریت شرکت کلیر لیک کپیتال برگزیده شدند.

گرانوفسکایا به‌عنوان قدرتمندترین بانوی فوتبال جهان شناخته می‌شد و پس از ۱۲ سال از باشگاه چلسی جدا می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.