تیم فوتسال اسپانیا با صعود به فینال مسابقات لیگ اسپانیا، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم پالما به فینال لیگ فوتسال اسپانیا می‌تواند برای هواداران فوتسال ایران هم خبر جذابی باشد. پالما که قرار است از فصل آینده مسلم اولادقباد ملی پوش ایران را در اختیار داشته باشد، ضمن صعود به فینال لیگ اسپانیا و مصاف با تیم بارسلونا برای قهرمانی، نخستین بار سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

پالما روز گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا به مصاف تیم خائن‌اف. اس رفت و موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی برسد. پالما در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود ولی در مجموع ۶ بر ۵ پیروز شد تا فینالیست بشود و برای کسب عنوان قهرمانی دو بازی با بارسلونا در پیش داشته باشد.

جشن اعضای تیم پالما بعد از صعود به فینال پالما با این تاریخ‌سازی فصل آینده این فرصت را دارد که در معتبرترین تورنمنت باشگاهی در قاره اروپا هم به میدان برود و از این طریق، مسلم اولادقباد هم فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را خواهد داشت.

پیش از این حسین طیبی دیگر ملی پوش ایران با تیم‌های غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده بود. وضعیت ماندن طیبی در بنفیکا یا جدایی اش از این برای فصل بعد هنوز مشخص نیست. در صورتی که این ملی پوش ایران از بنفیکا جدا شود و به پالما برود، این شانس را خواهد داشت تا به روند شرکت در لیگ قهرمانان اروپا ادامه بدهد.

البته اولادقباد برای حضور در تیم اسپانیایی به دلیل مشکلات خدمت سربازی به موانعی برخورده بود اما فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در تلاش برای حل این مشکل و مجوز خروج از کشور این بازیکن هستند.

مسلم اولادقباد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.