سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد به جز یک بازیکن این تیم سایر اعضای تیم و حتی خود او تا مدت کوتاهی قبل از اعلام رسمی خبر تمدید قرارداد کیلیان امباپه از این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد به جز یک بازیکن این تیم سایر اعضای تیم و حتی خود او تا مدت کوتاهی قبل از اعلام رسمی خبر تمدید قرارداد کیلیان امباپه از این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌و‌گویی تلویزیون با برنامه «پارتیزداسو دِکوپه» اسپانیا راجع به تمدید سه ساله قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن صحبت و به موضوعی جالب در همین خصوص اعتراف کرد.

پوچتینو درباره امباپه‌ای که گفته‌ می‌شد در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار دارد، گفت: من از تصمیم امباپه برای تمدید قراردادش تعجب نکردم. اطمینان داشتیم که او هنوز تصمیمش را نگرفته است و تا آخرین لحظه صبر خواهد کرد. تمام اعضای تیم در رختکن PSG تا نیم ساعت قبل از اعلام رسمی بی‌اطلاع بودند و فقط اشرف حکیمی باخبر بود. خود من هم به صورت رسمی نیم ساعت قبل از اعلام خبر، مطلع شدم. با اینکه به او نزدیک هستیم، از تصمیم نهایی‌اش اطلاع نداشتیم. رئیس باشگاه این خبر را به من داد. رابطه من با کیلیان همیشه خوب بوده است و او بین دو نیمه بازی‌مان (آخرین بازی فصل پاری‌سن‌ژرمن در لوشامپیونه مقابل متز) پیراهن تمدید قراردادش را به من هدیه داد. مسلماً تصمیم او برای نرفتن به رئال مادرید، برای این باشگاه ناراحت‌کننده است.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم امباپه برای تمدید قراردادش تصمیم درستی بوده است، تأکید کرد: من در این باره نظر نخواهم داد. به هر حال او تصمیمش را گرفته است و این تصمیم خوشایند هواداران، لیگ فرانسه و به نفع همه خواهد بود.

پوچتینو در ادامه از علاقه خود به ادامه کار به‌عنوان سرمربی پاریسی‌ها سخن گفت و تأکید کرد: قبلاً گفته بودم که صد درصد دوست دارم بمانم و امروز هم دوباره همین را می‌گویم. من هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم. هر مربی دوست دارد که خودش را در این تیم به چالش بکشد. به همین دلیل هم من دوست دارم به کارم ادامه دهم. پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی باانگیزه بوده و هدف آن فتح لیگ قهرمانان برای خوشحال کردن هوادارانش است.

در نهایت سرمربی سابق تاتنهام به این سؤال پاسخ داد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های لیورپول و رئال مادرید ترجیح می‌دهد کدامیک از آنها قهرمان شوند.

او گفت: من با دست‌اندرکاران باشگاه لیورپول رابطه خوبی دارم، با مربی آنها و ...، اما نمی‌توانم این واقعیت را از کسی پنهان کنم که رئال مادرید همیشه تیمی بوده است که در دوران بازی‌ام همیشه به آن گرایش داشته‌ام. با این حال برای من مهم این است که در فینال یک بازی تماشایی ببینم. هر تیمی که بهتر باشد هم قهرمان خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.