کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن به فلورنتینو پرز در مورد تصمیم جدید خود اطلاع داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یک روز اخیر همه چیز در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید تغییر کرد و در حالی‌که به نظر می‌رسید پاری‌سن ژرمن در مورد تمدید قرارداد این بازیکن ناامید شده، او در نهایت تصمیم به ماندن در تیم فعلی خود گرفت. مدیران رئال مادرید بابت این تصمیم کیلیان امباپه به شدت شوکه شده و به نظر می‌رسد حتی در آینده نیز هرگز علاقه‌ای به اقدام در رابطه با توافق با این بازیکن ندارند.

پیام کوتاه کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز در واتس‌اپ به این شرح است: "دوست دارم به شما اطلاع دهم که تصمیم دارم در پاری‌سن ژرمن بمانم. می‌خواهم از شما تشکر کنم که این فرصت را به من دادید تا برای رئال مادرید بازی کنم؛ باشگاهی که از کودکی طرفدار آن بوده‌ام. امیدوارم تصمیم من را درک کنید."

بدین‌ترتیب کیلیان امباپه شخصا از فلورنتینو پرز بابت بدقولی خود عذرخواهی کرده و تصمیم به ماندن در پاریس گرفته است. البته اخبار حاکی از آن است که رئال مادرید به‌خاطر توافق قطعی با کیلیان امباپه قید ستاره‌ای مانند ارلینگ هالند را زده بود، اما حالا باشگاه پرافتخار و محبوب اسپانیایی هیچ یک از این دو ستاره آینده دار دنیای فوتبال را در اختیار نخواهد داشت.

اما پاسخ فلورنتینو پرز به امباپه: "من بابت اتفاقی که در روزهای گذشته رخ داده متاسفم. آنها رویایی را که از کودکی داشتی را از بین بردند. من بهترین ها رو برایت آرزومندم."

بیشتر بخوانید:

سه قول عجیب پی اس جی به امباپه؛ فوق ستاره از تیم خواهد رفت! از استقلال و مجیدی دل‌خور نیستم این کار توهین به فوتبال است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.