هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان از اتفاقات دیدار با استقلال گلایه کرد.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان از اتفاقات دیدار با استقلال گلایه کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد آبشک پس از برتری ۲ بر یک فولاد خوزستان مقابل پیکان اظهار داشت: هفته گذشته شکست خوردیم و برای پیروزی به تهران آمدیم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. شایسته پیروزی بودیم، اما روی غافلگیری گل خوردیم و خدا را شکر در دقایق پایانی به گل رسیدیم. با توجه به اتفاقات ابتدای فصل، شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و با هزینه‌ای که باشگاه کرد، نتایج خوبی گرفتیم.

وی با بیان اینکه فولادی‌ها می‌توانستند نتایج بهتری به دست بیاورند، خاطرنشان کرد: در برخی دیدارها، مانند بازی با مس رفسنجان که یک پنالتی در دقایق تلف شده از دست دادیم، می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. می‌توانستیم امتیازات بیشتری جمع کنیم، اما ناامید نیستیم و ان‌شاءالله رتبه چهارم را به دست بیاوریم.

بازیکن فولاد خوزستان در مورد اتفاقات دیدار با استقلال تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس قابل احترام هستند. نباید این را بگویم؛ من در گذشته استقلالی بودم، اما در لباس فولاد تمام تلاش خود را می‌کنم و به فکر منافع تیم خودمان هستیم. در آن بازی به همه ما توهین شد و افرادی با استقلالی‌ها خوشحالی می‌کردند که معلوم نبود چه کسانی هستند. ۳۰ نفر بیرون از ورزشگاه با استقلالی‌ها آمدند و درگیری به وجود آمد.

آبشک راجع به آینده فوتبالی خود و اینکه ابتدای فصل با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده بود، گفت: امسال با فولاد قرارداد داشتم و باید با مدیران باشگاه صحبت کنم. من به باشگاه پرسپولیس هم رفتم، اما قسمت نبود به این تیم بروم. در فوتبال حرفه‌ای، بازیکنان استقلال و پرسپولیس ممکن است در گذشته طرفدار حریف بوده باشند و هر بازیکن، باید برای تیم خودش تلاش کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.