سرمربی فصل بعد منچستریونایتد می‌گوید روی برنده پنج توپ طلا برای فصل آینده حساب باز کرده است.

سرمربی فصل بعد منچستریونایتد می‌گوید روی برنده پنج توپ طلا برای فصل آینده حساب باز کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که دوران حضورش در آژاکس به پایان رسید و حالا خود را آماده حضور روی نیمکت منچستریونایتد می‌کند، در گفت‌وگو با روزنامه هلندی «تلگراف»، در تمجید از فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ که این فصل با به ثمر رساندن ۲۴ گل در ۳۹ بازی از رقابت‌های مختلف بهترین گلزن شیاطین سرخ بوده، گفت: مشتاقانه منتظر همکاری با رونالدو هستم. او با آنچه قبلاً نشان داده، یک غول است و فکر می‌کنم هنوز هم بسیار جاه‌طلب است، البته که می‌خواهم کریس را در تیم نگه دارم. رونالدو امسال برای منچستریونایتد بسیار مهم بوده است و این را آمار فوق‌العاده‌اش نشان می‌دهد.

وی درباره ماجراجویی جدیدش اظهار داشت: طبق توافق صورت گرفته از تاریخ ۱۶ مِی (۲۶ اردیبهشت) به طور رسمی به استخدام منچستریونایتد در می‌آیم. در آماده‌سازی خود برای فصل آینده باید کارهایی انجام دهیم، از جمله تکمیل کادر فنی و ایجاد تغییراتی در ترکیب تیم. من تأثیرم را در منچستریونایتد خواهم گذاشت و این کار باید با دقت بسیار انجام شود.

سرمربی فصل آینده منچستریونایتد ادامه داد: باید با دقت در مورد اینکه می‌خواهیم به کجا برویم و چگونه می‌خواهیم به آنجا برسیم، صحبت کنیم. امکان کار در باشگاه‌هایی وجود داشت که در آنجاها کار آسان‌تری داشتم چون پایه و اساس بهتری وجود داشت اما منچستریونایتد را انتخاب کردم چون چیزی برای به دست آوردن وجود دارد.

تن‌هاخ تصریح کرد: خیلی چیزها باید مورد توجه قرار گیرند و این یک چالش است. منچستریونایتد و من تا آنجایی که به آن مربوط می‌شود، هم‌نظر هستیم. نمی‌خواهم در مورد روش کاری‌ام در من‌‌یونایتد صحبت کنم و در انگلیس در مورد آن صحبت خواهم کرد.

وی همچنین در خصوص اظهارنظرهای بازیکنان سابق منچستریونایتد که حالا در قامت کارشناس فوتبال از این تیم انتقاداتی می‌کنند، خاطرنشان کرد: نظر آنها تأثیرگذار است اما هرگز نباید در رختکن تیم تأثیری بگذارد. شاید انتقادها در انگلیس شدیدتر باشد. من درباره نحوه برخورد با افراد تجربه بیشتری پیدا کرده‌ام.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ با اشاره به اینکه بازیکنانی را برای منچستریونایتد انتخاب خواهد کرد تا با آنها شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد، تأکید کرد: بازیکنان منچستریونایتد در واتس‌اَپ برایم پیام‌هایی فرستادند و به من خوشامد گفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.