عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به ادعای کمک داور دیدار ذوب‌آهن و تراکتور واکنش نشان داد.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به ادعای کمک داور دیدار ذوب‌آهن و تراکتور واکنش نشان داد. علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ادعای مرتضی شهریاری کمک داور دیدار ذوب‌آهن - تراکتور برای سوءقصد به جان او، اظهار داشت: من با ایشان صحبت کردم و به او گفتم که مستندات و گزارش‌هایش را از ساعت ۷ صبح روز بعد از بازی تا لحظه وقوع حادثه به کمیته داوران ارائه کند که رسیدگی شود. الان نمی‌توان چیزی را قضاوت کرد و فقط به او گفتم که مسئله را پیگیری کند. حالا شهریاری از این اتفاق ناراحت بوده و این موضوع را رسانه‌ای کرده است و مشکلی هم ندارد، ولی او واقعاً‌ ناراحت بود و بغض داشت.

وی اشاره کرد: آن ماشین محل درآمد این داور بوده است و برای مراجعه به وزارت ورزش بابت پیدا کردن کار به تهران می‌آمد که این اتفاق رخ داده است. در بازی یک آفساید درست یا غلط گرفته شده و بعد از آن این اتفاقات رخ داده است. امیدوارم خودش اشتباه کرده باشد و مسائلی که می‌گوید درست نباشد.

عضو کمیته داوران درباره اینکه این داور مدعی شده، پیش از حرکت از اصفهان تهدید شده است، خاطر نشان کرد: الان بعد از هر مسابقه‌ای که انجام می‌شود در فضای مجازی به من توهین می‌شود، ولی در نهایت من چیزی را که می‌بینم، می‌گویم. خدا را باید در همه حال در نظر داشت. نباید برای کاری که می‌کنیم تهدید شویم. باید کمیته‌های انضباطی و اخلاق به این موضوع رسیدگی کنند. با این داور در ساعت هفت صبح در هتل برخورد بدی داشتند، آنهم در حالی که این داور شب قبل از بازی از اهواز به اصفهان آمده بود تا روز بعد از بازی به تهران برود. او به این دلیل با خودروی شخصی‌اش به اصفهان آمده بود که بعد از آن برای کار شخصی به تهران سفر کند.

خسروی با اشاره به بیانیه‌های باشگاه ذوب‌آهن درباره داوری بعد از بازی با تراکتور و فشار سنگینی که ممکن است روی داوران ایجاد شود، خاطرنشان کرد: بیانیه روی همه فشار می‌آورد، روی تیم و هواداران، تیم مقابل، فدراسیون و داوران. باید با بیانیه‌نویسی برخورد شود. در فوتبال ایران همه بیانیه می‌دهند و ما به اندازه سازمان ملل بیانیه صادر می‌کنیم! این جو تمرکز‌ها را به‌هم می‌ریزد. باید بهم اعتماد داشته باشیم ما خانواده فوتبال هستیم و مشکلات‌مان را باید حل کنیم. در هیچ کجای دنیا بیانیه نمی‌نویسند. در بازی رئال و منچسترسیتی در دو دقیقه همه چیز عوض می‌شود، ولی یک خط بیانیه داده نمی‌شود. باید در ایران نیز با این بیانیه‌ها برخورد شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.