عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک به اظهارات سرمربی صنعت نفت واکنش نشان داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک به اظهارات سرمربی صنعت نفت واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از پایان دیدار آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر که به برتری ۲ بر یک آلومینیوم انجامید،‌ علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان اظهاراتی علیه یکی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک مطرح کرد و او را عامل جدایی از این تیم دانست.

منصوریان در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم گفت که در هیئت مدیره این باشگاه، فقط با یک نفر مشکل داشته که آن شخص، اطلاعی از فوتبال نداشته و رفتار خوبی در جلسات نداشت.

امین پناهی، عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و عنوان کرد: به دلیل اینکه منصوریان نام آن عضو هیئت مدیره را نیاورده، من هم نمی‌آورم. شخصی که منصوریان علیه او صحبت کرده، یکی از حامیان اصلی تیم و باشگاه آلومینیوم اراک در سال‌های اخیر بوده که زحمات زیادی در راستای موفقیت آلومینیوم در رشته‌های مختلف ورزشی داشته و همچنین از مدیران ارشد کارخانه است.

وی تصریح کرد: آقای منصوریان! اگر این مدیر و عضو هیئت مدیره با شما مخالف بوده، دلیل بر این نمی‌شود شما با این ادبیات علیه ایشان صحبت کنید. شما که برای ماندن در آلومینیوم دست به هر کاری زدید و پیش هر شخصی رفتید، بهتر بود برای ماندگاری در اراک نتایج خود را بهتر می‌کردید و آن شش باخت پشت سر هم را نداشتید.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به نقل‌وانتقالات باشگاه در زمان منصوریان گفت: شما باید در نیم‌فصل به‌جای جذب شش بازیکن که فقط به دو یا سه نفرشان بازی دادید، نفرات بهتری جذب می‌کردید تا آن نتایج را در آلومینیوم نگیرید. منصوریان در گذشته هم در بستن تیم ضعیف عمل کرده بود. او در ابتدای فصل قبل نیز تیم تراکتور را به شکلی بست که با توجه به نوع فوتبال و نتایج کسب شده، در هفته پنجم اخراج شد.

پناهی افزود: بنا بر هر دلیلی، تصمیم بر حضور منصوریان در آلومینیوم گرفته شد و باشگاه با توجه به نفراتی که در اختیار داشت، بزرگترین فرصت را برای او به وجود آورد تا از آن بهره ببرد که متأسفانه با کسب نتایج ضعیف، این فرصت را از دست داد. قطع همکاری باشگاه آلومینیوم با منصوریان تصمیم هیئت مدیره باشگاه بود، نه فقط یک شخص. او بهتر است به‌جای فرافکنی، بگوید چه تیمی را تحویل گرفت و چه تیمی را تحویل داد.

«دوره مربیانی که به این صورت می‌خواهند در این شغل بمانند و کارشان را فقط با «شو» پیش ببرند، گذشته است». وی ضمن بیان این جمله گفت: این مربیان باید روی کار فنی تمرکز کنند. نام بزرگ صرفاً نمی‌تواند به مربیان کمک کند و آنها باید بیشتر در زمینه فنی تلاش کنند. سرمربی کنونی ما این موضوع را اثبات می‌کند که کارش را با انگیزه بالا و برنامه به‌روز پیش می‌برد. همه اعضای هیئت مدیره از رحمتی که به اصول اخلاقی و کاری پایبند است، راضی هستند و حمایت می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.