هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تاکید کرد که اگر فرهاد مجیدی بخواهد به استقلال برمی‌گردد.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تاکید کرد که اگر فرهاد مجیدی بخواهد به استقلال برمی‌گردد. متین کریم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما مدت‌ها با سیستم ۲-۵-۳ بازی کرده بودیم و در این بازی با سیستم ۱-۴-۱-۴ بازی کردیم و تغییراتی هم در ترکیب ایجاد شده بود. هر دو تیم در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتند و فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود. البته گرمای هوا هم کار تیم ما را سخت کرده بود، چون خیلی از بچه‌های ما به این شرایط آب و هوایی عادت ندارند.

وی در ادامه در مورد جدایی ساکت الهامی از نساجی تصریح کرد: الهامی از لحاظ فنی مربی فوق‌العاده‌ای است و در این مدت کم که با او کار کردم، هدفم این بود که پیشرفت کنم. الهامی شاید از لحاظ خصوصیات اخلاقی کمی تند و عصبی باشد، ولی نکته مهم این است که او با طرف مقابلش روراست است و حرفش را صادقانه می‌زند. به هر حال شرایط اینطور رقم خورد و من برای این مربی آرزوی موفقیت دارم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در نیم‌فصل نخست لیگ برتر در مورد قهرمانی این تیم در فصل جاری خاطر نشان کرد: از صمیم قلب خوشحالم، خصوصاً برای هواداران استقلال که در چند سال گذشته خیلی اذیت شدند. باید به کادر فنی، بازیکنان، مدیران باشگاه و هواداران بابت این قهرمانی تبریک بگویم.

کریم‌زاده که به صورت قرضی از استقلال به تیم نساجی پیوسته است، درباره وضعیتش برای فصل بعد گفت: من بازیکن استقلال هستم و بعد از اتمام لیگ در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرم. اگر مجیدی دستور بدهد به استقلال برمی‌گردم، چون هر بازیکنی دوست دارد در تیم قهرمان بازی کند. فعلاً باید فصل تمام شود تا ببینم وضعیت به چه شکل خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.