هافبک فرانسوی منچستریونایتد ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای خود به یوونتوس بازگردد.

هافبک فرانسوی منچستریونایتد ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای خود به یوونتوس بازگردد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا که قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و به نظر جدایی‌اش از شیاطین سرخ قطعی است، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و رئال مادرید قرار دارد. این هافبک ۲۹ ساله در طول حضور ۶ ساله‌اش در منچستریونایتد عملکردی پرفراز و نشیب داشته و اخیراً هم در ورزشگاه اولدترافورد توسط هواداران منچستر «هو» شد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ پل پوگبا قصد ندارد با منچسترسیتی گفت‌وگو کند. مدیران باشگاه یوونتوس قرار است امروز (دوشنبه) ملاقاتی با مدیر برنامه‌های این هافبک فرانسوی داشته باشند. یوونتوسی‌ها به دنبال بازگرداندن پوگبا به جمع راه‌راه‌پوشان تورین هستند و بحث دستمزد او می‌تواند نکته‌ای کلیدی در مذاکرات طرفین باشد.

بر اساس گزارش رومانو؛ مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم پیش از این با پوگبا تماس گرفته‌اند و او در لیست خریدهای تابستانی پاریسی‌ها است. یوونتوس به طور حتم نمی‌تواند پیشنهادی بهتر از PSG به پوگبا بدهد، مگر اینکه این بازیکن فرانسوی تصمیمی فوتبالی بگیرد و یووه را انتخاب کند.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت ۳۴ گل زده و ۴۰ پاس‌گل در ۱۷۸ بازی، در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به‌ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

او تاکنون در ۲۳۳ بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار ۳۹ گل‌زده و ۵۱ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.