قهرمانی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس، سبب شد که سرمربی آلمانی این تیم به افتخاری دست پیدا کند که پیش از او تنها یک مربی دیگر موفق به کسب آن شده بود.

قهرمانی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس، سبب شد که سرمربی آلمانی این تیم به افتخاری دست پیدا کند که پیش از او تنها یک مربی دیگر موفق به کسب آن شده بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول دومین جام خود در فصل جاری را هم با فتح جام حذفی کسب کرد و به حرکت خود در مسیر چهارگانه‌ای که می‌تواند با قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان کامل شود، ادامه داد.

پیروزی برابر چلسی در ضربات پنالتی جام حذفی اما علاوه بر اضافه کردن یک جام دیگر به ویترین افتخارات تیم مرسی سایدی، یک افتخار فردی هم برای سرمربی این تیم یورگن کلوپ به ارمغان آورد.

کلوپ که دو ماه پیش با غلبه بر همین چلسی قهرمانی جام اتحادیه را جشن گرفته بود، حالا دومین سرمربی تاریخ فوتبال انگلیس پس از سرالکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد است که تمام جام‌ها را با یک تیم کسب کرده است. سرمربی آلمانی که تیمش دو فصل پیش قهرمان انگلیس و یک فصل قبل‌تر از آن قهرمان لیگ قهرمانان شده بود، این شانس را دارد که با قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به دیگر رکورد الکس فرگوسن برای کسب دو قهرمانی لیگ قهرمانان با یک تیم برسد.

مهمتر از همه اینکه اگر لیورپول موفق به کسب دو جام باقی مانده شود اولین مربی در تاریخ لیگ برتر انگلیس خواهد بود که چهارگانه جام اتحادیه، حذفی، لیگ و اروپا می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.