هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد که این تیم به دلیل اشتباهات داوری برابر آلومینیوم اراک شکست خورد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد که این تیم به دلیل اشتباهات داوری برابر آلومینیوم اراک شکست خورد. حسین ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما برای برد به اراک رفته بودیم و در مجموع هم خیلی بهتر از آنها بازی کردیم، ولی متأسفانه اشتباهات داوری کمر تیم را شکست. گل آنها سالم نبود و از طرفی ما هم یک گل سالم زدیم که داور قبول نکرد. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد در نیمه اول با برد ۲ بر صفر به رختکن می‌رفتیم، ولی متأسفانه این اشتباهات به تیم ما ضربه زد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی نفتی‌ها و اینکه چه زمانی قرار است مشکلات‌شان برطرف شود، تصریح کرد: بچه‌ها واقعاً مشکل دارند، ولی ما در زمین مسابقه کم نمی‌گذاریم. صنعت نفت همیشه مشکل مالی دارد و تا الان که سه هفته به پایان مسابقات باقی مانده است، فقط ۵۰ درصد پول گرفتیم. امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند تا این مشکلات برطرف شود.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان خاطر نشان کرد: هر دو تیم در بازی قبلی شکست خوردند و طبیعتاً دنبال جبران هستند. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه فراهم شود تا بتوانیم این بازی را ببریم. الان در رده یازدهم جدول هستیم، ولی امیدوارم در سه بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم تا حداقل رتبه تک رقمی به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.