هافبک راست تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت که روزهای خوبی را در این تیم با ساکت الهامی تجربه کرده است.

هافبک راست تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت که روزهای خوبی را در این تیم با ساکت الهامی تجربه کرده است. حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: هر دو تیم در این بازی دنبال برد بودند و همین موضوع باعث شد تا هم ما و هم آنها تهاجمی بازی کنیم. وقتی یک گل به نفت زدیم می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم، ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم. البته آنها هم موقعیت داشتند و فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

وی با اشاره به وضعیت خودش در نساجی تصریح کرد: من دو ماه به دلیل مصدومیت بازی نکردم و در بازی با مس دقایقی به میدان رفتم، ولی بعد از دو ماه این برای اولین بار بود که در ترکیب ثابت قرار گرفتم و فکر می‌کنم شرایط خوبی داشتم.

زامهران در مورد جدایی ساکت الهامی از این تیم خاطر نشان کرد: به هر حال اتفاقاتی رخ داد که ایشان جدا شد، ولی روزهای خوبی را با این مربی در نساجی تجربه کردم و چیزهای زیادی هم از ایشان یاد گرفتم. ما در لیگ برتر ماندگار شدیم و در جام حذفی هم به قهرمانی رسیدیم، در نهایت هم شرایط طوری شد که آقای الهامی از نساجی رفت و من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی راجع به قهرمانی استقلال در لیگ برتر یادآور شد: تیمی که ۲۷ هفته در لیگ برتر شکست نمی‌خورد و همه رکوردها را می‌شکند، لایق قهرمانی است و حق استقلال بود که قهرمان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.