مدیرورزشی باشگاه بارسلونا به اظهارات اخیر پدر لیونل مسی که در آن درباره بازگشت فرزندش به کاتالونیا ابراز تمایل کرده است، واکنش نشان داد.

مدیرورزشی باشگاه بارسلونا به اظهارات اخیر پدر لیونل مسی که در آن درباره بازگشت فرزندش به کاتالونیا ابراز تمایل کرده است، واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا؛ متئو آلِمانی درباره ابراز تمایل اخیر خورخه مسی، پدر ستاره سابق بارسلونا و بازیکن حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن به بازگشت این مهاجم آرژانتینی به نوکمپ صحبت کرد.

آلِمانی در این خصوص گفت: من دقیقاً نمی‌دانم که او چه چیزهایی گفته است اما تصور می‌کنم که اگر چیزی باشد که آنها بخواهند منتقل کنند، خودشان به ما خواهند گفت.

مدیرورزشی باشگاه بارسلونا سپس درباره بحث احتمال انتقال روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ به جمع آبی‌و‌اناری‌ها اشاره داشت. لواندوفسکی در پایان فصل اخیر بوندس‌لیگا گفت که از باشگاه بایرن مونیخ خواسته که به پیشنهادها برای فروش او گوش کند. آلمانی اما تأکید کرد که بارسا هنوز اقدامی برای جذب ستاره لهستانی باواریایی‌ها انجام نداده است. او تأکید کرد: لواندوفسکی؟ به هیچ وجه، اقدامی برای جذب او صورت نگرفته است. ما برای قراردادهایی که بازیکنان که با تیم‌های دیگر دارند، احترام قائلیم، ضمن اینکه بازار نقل و انتقالات هم بسیار طولانی است.

بحث احتمال جدایی فرنکی دیونگ هافبک هلندی بارسلونا هم موضوع دیگری بود که آلمانی به آن پرداخت. گفته می‌شود که بارسلونا در صورت دریافت پیشنهادی ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون یورویی بازیکن سابق آژاکس را خواهد فروخت. مدیرورزشی باشگاه بارسلونا در این خصوص گفت: فرنکی بازیکنی بسیار باکیفیت و مهم برای بارسلونا است. ما قدم به قدم پیش خواهیم رفت. هنوز هیچ تصمیمی برای او نگرفته‌ایم.

در نهایت آلمانی درباره اهداف فصل آینده بارسلونا صحبت کرد و عنوان کرد: فصل آینده ما برای کسب جام‌های مختلف خواهیم جنگید اگرچه قانون بازی جوانمردانه مالی محدودیت‌هایی را برای ما به وجود خواهد آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.