سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش مقابل تیم دسته اولی پیتربورو ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش مقابل تیم دسته اولی پیتربورو ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس موفق شدند با گلزنی‌های ریاض محرز و جک گریلیش با نتیجه ۲ بر صفر میزبان دسته اولی خود تیم پیتربورو را شکست دهند و راهی دور بعد رقابت‌ها شوند، پس از این بازی گفت: ما راهی مرحله بعد شدیم و در نهایت این کیفیت بازیکنان‌مان بود که تفاوت را رقم زد.

وی افزود: ما دو گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم. محرز کیفیت خود را در گلی که به ثمر رساند، نشان داد و گریلیش هم روی گل دوم شرایط مشابهی داشت. ما موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای روی دروازه پیتربورو خلق کردیم. محرز همیشه در یک‌سوم زمین رقبا باکیفیت ظاهر شده و در این بازی هم گل شگفت‌انگیری به ثمر رساند، بنابراین ما به او بابت عملکردی که به نمایش گذاشت، افتخار می‌کنیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تصریح کرد: پاس گل فیل فودن به گریلیش هم عالی بود و جک هم در صحنه گل توپ را به زیبایی کنترل کرد. گریلیش در این بازی هجومی بود، او تازه از مصدومیت رهایی یافته، اما بازی سطح خوبی از خود به نمایش گذاشت.

گواردیولا همچنین در خصوص هافبک اوکراینی‌اش که در این بازی برای اولین بار کاپیتان منچسترسیتی بود، اظهار داشت: این دوره آسانی برای زینچنکو، خانواده‌اش و کشور او نیست، اما اُلکساندر بهترین بازی خود را در این مقطع به نمایش گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.