کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نیمه نخست دیدار دو تیم نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

نیمه نخست دیدار دو تیم نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۷ امروز (دوشنبه) و با ۷ دقیقه تأخیر به میزبانی نساجی و در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز شد که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم‌زاده، مسعود شجاعی و کریم اسلامی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

داور: علی صفایی

دقیقه یک: حمله سریع نساجی روی دروازه استقلال و توپی که در محوطه جریمه به رضا جعفری رسید، با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ پس از برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

دقیقه ۵: ارسال محمد دانشگر به روی دروازه نساجی با ضربه سر رودی ژستد و دفع توپ توسط علیرضا حقیقی همراه شد که امیرحسین حسین‌زاده روی توپ برگشتی و در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد، اما نتوانست دروازه را باز کند و یک کرنر به استقلال رسید.

دقیقه ۶: کرنر استقلالی‌ها در شرایطی که پس از چند رفت و برگشت به جعفر سلمانی رسید، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سلمانی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه ۱۵: حامد شیری از راهی دور و روی یک ضربه ایستگاهی اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که با اثرگذاری سیدحسین حسینی یک کرنر به نساجی رسید.

دقیقه ۱۷: ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه تصمیم به شوتزنی گرفت که ضربه او با اختلافی کم از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه ۲۳: متین کریم‌زاده مدافع - هافبک نساجی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۴: استقلالی‌ها با یک حرکت تیمی وارد محوطه جریمه نساجی شدند، اما در ادامه توپی که به رودی ژستد رسید به خوبی توسط این بازیکن استفاده نشد و ضربه او به اوت رفت.

دقیقه ۳۳: مسعود شجاعی در شرایطی که اوت نصیب استقلالی‌ها شده بود و خیلی سریع بازی را آغاز کردند، با توپ وارد زمین شد تا با کارت زرد داور جریمه شود.

دقیقه ۴۰: زبیر نیک‌نفس از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای به سمت دروازه نساجی شلیک کرد که با اثر گذاری علیرضا حقیقی این توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۱+۴۵: ایوب کلانتری بار دیگر اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که این بار توپ در آغوش سیدحسین حسینی قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.