سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از صعود تیمش به صدر جدول رده‌بندی سری A به منتقدانش پاسخ داد.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از صعود تیمش به صدر جدول رده‌بندی سری A به منتقدانش پاسخ داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی پس از پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال ناپولی برابر لاتزیو در هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا که صعود شاگردانش به صدر جدول رده‌بندی را در پی داشت، جواب تندی به منتقدانش داد.

اسپالتی که تیمش به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به میلان صدرنشین است و یکشنبه هفته آینده هم میزبان همین تیم خواهد بود، به خبرنگاران گفت: همه مدام غر می‌زنند که این تیم شخصیت ندارد، شُل است و ... دلم می‌خواهد حالا کسی دوباره این حرف را بزند. تیم ما در نیمه دوم عالی بازی کرد و درست است که گل فوق‌العاده پدرو کار را به تساوی کشاند اما ما قبل از آن کلی موقعیت گلزنی داشتیم و یک گل هم زدیم که مردود اعلام شد و یک بار هم حریف توپ را از خط دروازه‌اش برگرداند. در مجموع من فکر می‌کنم که تیم‌مان شایسته کسب پیروزی بود. ناپولی بدون شک تیمی باشخصیت است. مردم می‌گفتند که ما نباید به کالیاری امتیاز می‌دادیم اما دیدیم که آنها رفتند و خارج از خانه تورینو را شکست دادند.

اسپالتی ادامه داد: باخت هفته گذشته‌مان به بارسلونا در لیگ اروپا هم به خاطر من بود، چون من به بازیکنان گفتم که به آن شیوه بازی کنند. من جو زشتی را دور و بر تیمم می‌بینم، چون مردم می‌خواهند تیم ما را تیمی بی‌شخصیت نشان دهند. اکنون اما من منتظرم ببینم کسی می‌تواند دوباره چنین حرفی را بزند. هنوز کلی بازی تا پایان فصل باقی مانده است اما این تیم پتانسیل و شخصیت کافی را دارد. لاتزیویی که برابرش قرار گرفتیم با لاتزیویی که در ابتدای فصل آن را شکست دادیم یکسان نبود. آنها الان خیلی بهتر فوتبال بازی می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.