کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید یک مربی ایرانی به کادر فنی این تیم اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران امروز با حضور در محل فدراسیون فوتبال، با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کرد.

شمسایی بعد از این دیدار اعلام کرد که یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم ملی ایران اضافه می‌شود؛ در حالی که پیش از این قرار بود یک دستیار اسپانیایی به تیم ایران بیاید و مذاکراتی هم با گزینه اصلی یعنی «میگوئل مورنو» صورت گرفته بود. پیش از این شهاب سفال منش و مصطفی نظری به عنوان دستیاران شمسایی در تیم ملی انتخاب شده بودند.

شمسایی در خصوص این دیدار گفت: این جلسه در حالی برگزار شد که مشکلات و مسائل مربوط به تیم ملی، قرارداد کادر فنی و برگزاری اردوهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری این نشست تاکید کرد: به میرشاد ماجدی تبریک می گویم و برای ایشان و اعضای هیات رئیسه آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره برگزاری اردوی تدارکاتی و آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: نسبت به شرایط موجود گام بر می‌داریم. با همکاری که با اصولی داشتیم، یک نفر ایرانی به جمع کادر فنی خود اضافه می‌کنیم.تمام بازی‌ها را رصد کرده و کار خود را قوی‌تر انجام می‌دهیم. تمام تلاش من و گروهم این است که تیم ملی فوتسال را برای روزهای سخت آماده کنیم.

وی ادامه داد: هدفمان این است که تغییر نسل داشته باشیم و این امر کار سختی است. تا روزی که هستیم برای موفقیت کشورمان تلاش می‌کنیم. دستمان مقابل تمامی همکاران دراز می‌کنیم و هر کسی که کمک می‌کند و مثمر ثمر است، از ایشان استفاده خواهیم کرد.

شمسایی ادامه داد: اوضاع تیم ملی از گذشته تاکنون به گونه‌ای است که در حال حرکت بوده و این رشته را از صفر به ۱۰۰ رسانده‌اند. روسای فدراسیون و کمیته فوتسال از قبل تا کنون تلاش کردند تا این قطار موفقیت در رشته فوتسال ادامه داشته باشد. همه این افراد هدفشان سربلندی تیم ملی فوتسال ایران بوده و ما نیز از این قاعده جدا نیستیم.

وی در پایان گفت: این سختی را به جان می خریم تا تغییر نسل رخ دهد.. سال ۲۰۰۵ بازی‌های آسیایی را از دست دادیم اما اکنون سوم دنیا شدیم. برای موفقیت می‌جنگیم و تا روزی که هستیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.زمان می‌برد اما با تلاش پیش می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.