سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که تیمش در مصاف با پرسپولیس به اندازه تیم میزبان شانس پیروزی داشته است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که تیمش در مصاف با پرسپولیس به اندازه تیم میزبان شانس پیروزی داشته است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی پس از شکست ۲ بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت این است که وقتی بازی رفت را که خیلی سخت بود در اراک بردیم، آقایحیی (گل‌محمدی) و کادر ایشان پیش ما آمدند و آن برد را تبریک گفتند. من نیز به رسم ادب به آقا یحیی، کادر فنی ایشان و بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و هم ما می‌توانستیم این بازی را ببریم و هم پرسپولیس، که در نهایت پرسپولیس از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و برنده شد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما در این بازی زحمت کشیدند و تلاش خود را انجام دادند، اما موردی که برای من عجیب بود کیفیت داوری بازی بود. در این دیدار که هم ما و هم پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم، کیفیت داوری عجیب بود. ما هفته قبل باختیم، اما من از تیم داوری تشکر کردم. در این بازی اصلاً از عملکرد داور بازی راضی نیستیم. در نیمه اول ما می‌توانستیم به گل برسیم، اما به اشتباه کمک داور آفساید اعلام کرد و در گل حامد پاکدل نیز یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس در شرایط مشکوک آفساید قرار داشت و روی توپ تأثیر گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: هر داوری اشتباه می‌کند، اما نحوه صحبت کردن پیام حیدری برای من بسیار عجیب بود! فکر می‌کردم ایشان خیلی باشخصیت است، اما حیدری جوری با من و کادر فنی‌ام صحبت می‌کرد که در شأن و شخصیت ایشان نبود و با این ادبیات کلاس داوری ما را پایین آورد. متأسفانه داوران ما فکر می‌کنند چون از کارت زرد، قرمز و قدرت برخوردار هستند، می‌توانند هر جوری دل‌شان بخواهد صحبت کنند. آقای حیدری کلمه‌ای به کار برد که در حد شأن و شخصیت خودش بود. تعجب می‌کنم برای این بازی از داوری استفاده کردند که در حد این بازی نبود.

خطیبی در نشست خبری خود نیز مواردی که در مصاحبه تلویزیونی خود گفته بود را تکرار کرد و در عین حال اظهار داشت: اگر ما در دقایقی از بازی باهوش بازی می‌کردیم حتی می‌توانستیم به تساوی برسیم. پرسپولیسی‌ها از تجربه‌شان در این بازی استفاده کردند و در نهایت توانستند این بازی را به سود خود خاتمه بدهند.

وی در ادامه این نشست با انتقاد دوباره از عملکرد تیم داوری بازی گفت: در نیمه اول ما روی یک صحنه تک به تک شدیم که اصلاً آفساید نبود و در گل پرسپولیس نیز مهدی عبدی در شرایط آفساید قرار داشت و روی گل حامد پاکدل تأثیرگذار بود. با این وجود بحث فنی داوری به کنار و در نهایت کارشناسان باید نظر بدهند. در نیم‌فصل اول طبق گفته کارشناسان ما شش تا هشت امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم و بیشترین ضرر را آلومینیوم اراک از داوری کرده بود. به نظر می‌رسد این اشتباهات در نیم‌فصل دوم نیز شروع شده است، اما اگر هزار کارشناس بیایند و بگویند گل پرسپولیس آفساید بود و موقعیت ما آفساید نبود، دیگر به درد ما نمی‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک همچنین تأکید کرد: مهمترین چیزی که برای من در این بازی عجیب بود، الفاظ بَد پیام حیدری داور بازی و داور چهارم بود. به هیچ عنوان شخصیت پیام حیدری را اینگونه تصور نمی‌کردم. با داور چهارم صحبت می‌کردم که چرا در صحنه‌های پرسپولیس با ارتباط رادیویی با هم صحبت و به یکدیگر کمک می‌کنند، اما در صحنه‌ها ما این کار را نمی‌کنند که به من می‌گوید ارتباط ما قطع است. می‌گویم اگر قطع است چرا اینها را در گوشتان گذاشتید که با الفاظی با من صحبت کرد که ماندم. اگر ما هزار بار قسم بخوریم پیام حیدری با من بد صحبت کرد هیچکس باور نمی‌کند، اما مربی و بازیکن با یک حرکت کوچک با کارت زرد و قرمز جریمه می‌شوند. الان من اعتراضم درباره الفاظ پیام حیدری را به چه کسی بگویم و چه برخوردی با ایشان خواهند داشت؟! ما هیچ جایی نداریم که اعتراض خود را انجام بدهیم.

خطیبی در پایان خاطرنشان کرد: در کل بازی خوبی بود و کسانی که بازی را دیدند از تماشای آن لذت بردند. بازی گل، درگیری، موقعیت داشت و هر دو تیم فوتبال تاکتیکی انجام دادند که برای من کافی بود. این بازی برای ما تمام شد و برای بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم تا جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.