سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تنها خواهش ما از تیم داوری این است که بهترین قضاوت‌شان را مثل گذشته انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تنها خواهش ما از تیم داوری این است که بهترین قضاوت‌شان را مثل گذشته انجام دهند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در سوپرجام گفت: تشکر می‌کنم از هیئت فوتبال سیرجان و باشگاه‌ گل‌گهر که این شرایط را فراهم کردند تا فردا یک بازی خوب برگزار شود. خوشحالیم که اینجا حضور داریم و باعث افتخار است که در سوپر جام حضور داریم. تنها تیم ایرانی هستیم که در ۴ جام امسال حضور داشتیم. برای هر ۴ جام تلاش کردیم و تا آخر ادامه خواهیم داد تا به موفقیت برسیم.

وی افزود: این بازی سخت و سنگینی برای دو تیم است. یک بازی است و یک جام، همین موضوع باعث می‌شود اهمیت بازی خیلی زیاد شود. دو تیم در آخرین بازی‌شان مقابل هم در لیگ بازی کرده‌اند و شناخت کافی از هم دارند. در این بازی باید از اشتباهات حریف و فرصت‌هایمان استفاده و همانند بازی قبل باید خیلی با تمرکز و خوب بازی کنیم تا به نتیجه برسیم. به بازیکنان گفتم که باید در این بازی تمرکز داشته باشند و مقابل تیم حرفه‌ای حریف خوب بازی کنیم تا در آخر خوشحال باشیم.

نکونام تصریح کرد: آنطور که شنیدم فردا آقای اکبریان قضاوت آخرش را خواهد داشت و قرار است بعد از این بازی به همراه کمک‌های‌شان از دنیای داوری خداحافظی کنند. از همین جا برای سال‌ها قضاوت خوب‌شان در فوتبال ایران از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده و در زندگی شخصی‌شان موفق باشند. تنها خواهش ما این است که فردا بهترین قضاوت‌شان را مثل دیگر قضاوت‌های‌شان داشته باشند، چون نگاه‌ها در بازی تیم‌های بزرگ متفاوت است و فردا نیز همین طور خواهد بود. امیدوارم در بازی فردا هر تیمی که لیاقت پیروزی را دارد، پیروز شود.

سرمربی فولاد درباره زمان برگزاری این بازی، عنوان کرد: برنامه سازمان لیگ را تا آخر فصل نداریم ولی معمولا این بازی (سوپر جام) در ابتدای فصل یا نیم فصل برگزار می‌شود. با توجه به شرایطی که تیم ملی دارد تصمیم گرفته شده، بازی فردا برگزار شود.

نکونام درباره اینکه در بازی فردا از بازیکنان جدیدش استفاده می‌کند، تصریح کرد: باید از مدیریت باشگاه و آقای ابراهیمی رئیس کارخانه و اعضای هیئت مدیره تشکر کنم که بعد از دو سال که نتوانستیم بازیکن جذب کنیم، نفراتی جذب کردیم که در ادامه به ما کمک خواهند کرد. بازیکنانی که جذب کردیم بهترین‌ها هستند و در کنار دیگر بازیکنان خوب‌مان به تیم کمک می‌کنند. در بازی فردا قطعا از آنها استفاده می‌کنیم و امیدوارم فردا با حضورشان به موفقیت برسیم.

نکونام درباره اینکه از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات و بازیکنانی که جذب شده‌اند راضی است، اظهار داشت: دو نکته وجود دارد، یکی اینکه ما دو پنجره بازیکن نگرفتیم و سال‌های سختی را پشت سر گذاشتیم تا به اینجا برسیم و الان کمترین حق‌مان بوده که بازیکن بگیریم. تیم‌های دیگر در این مدت بارها بازیکن گرفتند و بازیکنان تاپ را جذب کرده‌اند. علاوه بر این نیم فصل طوری نیست که بگوییم هر بازیکنی را باید جذب کنیم. نسبت به بازیکنانی که می‌توانستیم جذب کنیم بهترین‌ها را جذب کردیم و قطعا در تیم ما بهترین عملکردشان را خواهند داشت. دوست ندارم اسم بیاورم ولی خیلی از بازیکنان در فولاد احیا و به بازیکنان بزرگی در فوتبال ایران تبدیل شدند. این بازیکنان نیز با توجه به اینکه بزرگ هستند و در باشگاه‌های بزرگ نیز بازی کرده‌اند در فولاد موفق خواهند شد. هنوز نیاز به جذب بازیکن داریم و بعد از سوپرجام مذاکرات‌مان را ادامه می‌‌‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.