باشگاه رئال مادرید دیگر برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن ستاره نروژی بوروسیا دورتموند ندارد.

باشگاه رئال مادرید دیگر برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن ستاره نروژی بوروسیا دورتموند ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید که گفته می‌شود با کیلیان امباپه به توافق رسیده و ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به جمع کهکشانی‌ها ملحق خواهد شد، دیگر برنامه‌ای برای جذب ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند ندارد. پیش از این شایعاتی منتشرشده بود مبنی براینکه رئال مادرید در کنار امباپه، ستاره نروژی دورتموند را هم می‌خواهد جذب کند.

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس اما حالا خبر می‌دهد که باشگاه رئال مادرید به تلاش خود برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند پایان داده و قید خرید این مهاجم نروژی را زده است. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه رئال مادرید بر این باورند که با قطعی شدن پیوستن امباپه به رئال در پایان فصل جاری، دیگر نیازی به خرید ماشین گلزنی دورتموند نیست.

رئالی‌ها اما امیدوار هستند که بارسلونا به خاطر مشکلات مالی که دارد، نتواند هالند ۲۱ ساله را به خدمت بگیرد و این بازیکن در عوض راهی لیگ برتر انگلیس شود، جایی که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و لیورپول است.

ارلینگ هالند با وجود اینکه تا سال ۲۰۲۴ با بوروسیا دورتموند قرارداد دارد، به خاطر وجود بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در قراردادش که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن دارد، احتمالاً در پایان این فصل از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد.

این ستاره نروژی که در پنجره زمستانی ۲۰۱۹ از سالزبورگ به بوروسیا دورتموند پیوست، تاکنون در ۷۹ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۸۰ گل زده را به ثبت رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.