سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت، حتی اگر در دقیقه دیدار مقابل نساجی هم به گل می‌رسید، باز هم رو به بازی بسته می‌آورد.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت، حتی اگر در دقیقه دیدار مقابل نساجی هم به گل می‌رسید، باز هم رو به بازی بسته می‌آورد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی اصغر کلانتری پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مقابل نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: می‌دانستیم با تیم خوب و قدرتمندی بازی داریم، تیمی که شاید جزو چهار تیم خوب لیگ امسال باشد. نساجی فوتبال باکلاسی به نمایش می‌گذارد. در شروع بازی، نساجی جلو کشیده بود و پس از آن ما جلو کشیدیم و به گل رسیدیم. اگر دقیقه یک هم گل می‌زدیم به خاطر این سه امتیاز که خیلی مهم بود رو به بازی بسته و ضدحمله می‌‌آوردیم. در نیمه دوم شرایطی برای گل زدن داشتیم، توپی که فکر کردم گل شد.

وی در ادامه افزود: ساکت الهامی با تعویضی که انجام داد و بازیکن بلندقامت به زمین فرستاد، تیمش به گل رسید. به بازیکنان سپرده بودیم که حواس‌شان باشد که یا غفلت کردند یا زورشان نرسید. نساجی خطرناک بود و سه چهار موقعیت خطرناک روی دروازه ما داشت. می‌خواستیم با چنگ و دندان سه امتیاز را بگیریم، ولی متأسفانه در دقایق آخر این اتفاق نیفتاد. در یک ضدحمله بازیکن ما خطایی نکرد و داور بی‌خود خطا گرفت. متأسفیم که سه امتیاز را نگرفتیم. اینطور نیست که بازیکنی کم‌کاری کرده باشد. آنها تلاش کردند و فقط گفته بودیم باید جلوی ارسال‌ها را می‌گرفتند. متأسفانه در ارسال توپ یارگیری خوبی نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در واکنش به طرح این موضوع که اگر تعویض‌هایش خوب بود تیمش می‌توانست به برتری برسد، گفت: اگر استراتژی من این بود و از نظر شما اشتباه کردم، باید بگویم نباید دفاعی بازی می‌کردیم. باید «باز» بازی می‌کردیم!

کلانتری درباره تعویض حسین مهربان در این دیدار تصریح کرد: مهربان الان هم مؤثر بود، ولی شما در اردو، رختکن و اتفاقی که بین مربی و بازیکن می‌افتد، حضور دارید؟ وسط بازی، بازیکن می‌گوید نمی‌توانم بازی کنم. بازیکنی که امروز پاس گل داد، دو روز تمرین نکرده بود. خودم به‌عنوان مسئول کادر فنی، می‌خواهم بهترین کارها را انجام دهم. ابوالفضل بابایی سه بار تک به تک شد و وقتی وارد زمین شد کنترل توپ و حفظ آن دست خودش بود. او بازیکن ۱۸ ساله و جزو سهمیه امید محسوب می‌شود. شهرام گودرزی تمام وجودش را گذاشته بود و دیگری توانی نداشت. سیستم بازی ما ۲-۳-۵ بود و پرس از دو مهاجم ما بود. من فورواردی بیرون نکشیدم که بخواهیم پیروزی را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: وقتی بازیکنم می‌گوید نمی‌توانم بازی کنم، چه کار باید بکنم؟! اگر دقیقه یک هم گل می‌زدیم برای دفاع و ضدحمله می‌‌رفتیم، چرا؟ برای گرفتن سه امتیاز بازی! ما یکی دو دقیقه به پایان بازی گل خوردیم. من هم دوست دارم بازیکنانم چپ و راست حمله کنند، ولی باید شرایط مهیا باشد. شکل فوتبال همین است. در دیدار با پرسپولیس از دقیقه ۷۵ داخل زمین این تیم بودیم، چون یک بر صفر عقب بودیم. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عقب نشست تا از سه امتیازش دفاع کند. از دقیقه ۸۵ تا ۴+۹۰ شش ضربه کرنر گرفتیم. بله، دلم می‌خواهد تیمم مثل منچسترسیتی گل‌های پنجم، ششم را بزند، ولی نمی‌شود. به بازیکن تیمم نمی‌توانم بگویم به زور بازی کن!

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز راجع به تنش‌هایی بین دو تیم هم گفت: یکی از اعضای کادر تدارکات یا عوامل دیگر حرکتی کرد و چیز دیگری نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.