مدیرعامل جدید سرخپوشان هنوز روی صندلی ریاست قرار نگرفته شوکی از سوی بازیکنان به وی وارد شد که نمی‌داند باید مطالبات شاگردان گل‌محمدی را از کدام محل تامین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شنبه هفته آینده نخستین دیدار دور برگشت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را مقابل فولاد خوزستان انجام می‌دهد که حاشیه‌های فراوان مدیریتی و مالی همچنان روی سر قهرمان پنج دوره متوالی این رقابت‌ها سایه انداخته است.

سرخپوشان پایتخت که نیم فصل اول را بدون مدیرعامل با حضور مجید صدری به عنوان سرپرست پشت سر گذاشتند با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند تا با استقلال که به صدر تکیه داده است اختلاف سه امتیازی داشته باشند.

وزارت ورزش و جوانان پس از حذف این تیم به همراه استقلال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در لیگ قهرمانان با استعفای صدری روبرو شد تا با فراغ بال بیشتری رضا درویش گزینه مد نظر خود را برای این پست انتخاب کند. حمید سجادی وزیر ورزش اعضای جدید هیأت مدیره را نیز انتخاب کرد تا به مشکلات جاری موجود سر و سامان دهند اما درویش در نخستین شب انتخاب به عنوان مدیرعامل با حضور در جمع بازیکنان و مربیان تیم با سیل گلایه‌های مالی روبرو شد تا بداند کار بسیار سختی در این باشگاه دارد.

بازیکنان پرسپولیس در دوران مجید صدری توانستند تمام بندهای مالی مربوط به قرارداد فصل گذشته را دریافت کنند. سرپرست وقت پرسپولیس سپس با انتخاب کارگزار جدید برند برای فصل جاری توانست ۲۲ درصد از میانگین قرارداد بازیکنان و مربیان را پرداخت کند.

همین امر باعث شد تا سرخپوشان در روزهای آخر حضور صدری دست به حمایت از او در صفحات شخصی خود در اینستاگرام بزنند و بخواهند تا وی بر صندلی مدیرعاملی تکیه بزند. با این حال سجادی نپذیرفت تا صدری برود و درویش با کوهی از قرض‌های دوران صدری و جعفر سمیعی (مدیرعامل پیشین) روبرو شود.

بازیکنان پرسپولیس برای اینکه عرصه را برای مدیریت جدید تنگ‌تر از همیشه کنند قصد اعتصاب در تمرین تیم را داشتند اما توصیه‌های یحیی گل محمدی باعث شد تا آنها به کار خود ادامه دهند و بتوانند ذوب آهن را با نتیجه سه بر صفر در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال شکست دهند تا درویش هم بتواند تلاش خود را برای پرداختی جدید به کار ببند. تلاشی که بدون حضور کارگزار برند باشگاه راه به جایی نبرد تا مدیرعامل تازه وارد سرخ‌ها همچنان در شرایط نابسامان باشد.

کارگزار برند باشگاه که همچنان فعالیت خود در بخش تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی سرخپوشان را به همراه استفاده از تمام فضای مربوط به درآمدزایی از طریق جذب اسپانسر ادامه می‌دهد در سکوتی عجیب به سر می‌برد تا نحوه حمایت مالی آنها در ابهامی بزرگ باشد.

بنابر اعلام سید مجید صدری سرپرست وقت پرسپولیس که با کارگزار برند قرارداد را امضا کرد ارزش کف این قرارداد برای بخش سوشیال مدیا، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن شرایط ۳۰۰ میلیارد تومان بود اما تاکنون سهم بسیار اندکی از آن را به باشگاه پرداخت کرده است.

کارگزار پرسپولیس قرارداد سه ساله را در حالی امضا کرده است که در سومین ماه همکاری اش با این باشگاه ضعیف‌ترین و مبهم‌ترین فرایند را طی کرده است. شاید رضا درویش نیاز دارد نشست‌های فشرده ای را با مدیران کارگزاری برند برگزار کند تا او زودتر از بقیه از ابهامات این قرارداد مطلع شد و برای حل مشکلات مالی، اقدامی فوری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.