تیم فوتبال تاتنهام در یک بازی معوقه مقابل تیم فوتبال لسترسیتی در حالی که تا آخرین دقایق تن به شکست داده بود، به پیروزی دست پیدا کرد.

تیم فوتبال تاتنهام در یک بازی معوقه مقابل تیم فوتبال لسترسیتی در حالی که تا آخرین دقایق تن به شکست داده بود، به پیروزی دست پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال تاتنهام میهمان لسترسیتی بود که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان آنتونیو کونته خاتمه یافت.

در این مسابقه ابتدا پتسون داکا در دقیقه ۲۴ لسترسیتی را پیش انداخت و هری کین کاپیتان تاتنهامی‌ها در دقیقه ۳۸ گل تساوی را زد. روباه‌ها‌ها مجدداً با گلزنی جیمز مدیسون در دقیقه ۷۶ پیش افتادند و تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم پیش بودند.

در حالی که همه برای شنیدن سوت پایان بازی و اعلام شکست تاتنهام آماده شده بودند، استیون برگوین تعویض طلایی آنتونیو کونته که در دقیقه ۷۹ به جای سرخیو رگیلون به میدان رفته بود، در پنجمین دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم تاتنهام را از شکست نجات داد. او اما دو دقیقه بعد دومین گل خود و سومین گل تیمش را هم به ثمر رساند تا شبی رؤیایی را برای هواداران میهمان لندنی بسازد.

تاتنهام با این نتیجه دهمین پیروزی در نوزدهمین بازی فصل خود را کسب کرد و با ۳۴ امتیاز به رده هفتم جدول صعود کرد. لسترسیتی اما با قبول هفتمین شکست فصلش با ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.