آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دربی ۹۷، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور یحیی گل‌محمدی و کمال کامیابی‌نیا برگزار شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دربی ۹۷، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور یحیی گل‌محمدی و کمال کامیابی‌نیا برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار دربی ۹۷ را از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و طی آن، کادر فنی نکات لازم را از طریق تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و بعد از آن، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

در بخش‌های بعدی، پاسکاری‌های تحت فشار، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

سیدجلال حسینی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

تمرین آدینه قرمزپوشان به مدت یک ساعت و در هوای سرد ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد. با این حال، بازیکنان با آمادگی کامل در تمام بخش‌های تمرین حضور داشتند.

سرخپوشان پس از پایان تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

قرمزپوشان پایتخت بعد از استراحتی کوتاه، راهی هتل محل برگزاری اردوی پیش از بازی دربی ۹۷ شدند.

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت ۱۶:۱۵ فردا (شنبه) با قضاوت موعود بنیادی‌فرد در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، کمال کامیابی‌نیا بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس که در تمرین روز گذشته این تیم دچار آسیب‌دیدگی شده بود، امروز در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. همچنین یحیی گل‌محمدی که به دلیل ابتلا به آنفولانزا نتوانسته بود در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت کند، امروز با ماسک در تمرین سرخپوشان حضور داشت و عملکرد شاگردانش را دنبال کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.