تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم گل گهر شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از برد نفت مسجد سلیمان، امروز از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی به ریکاوری و بازی تدارکاتی برابر تیم گل گهر روی آوردند.

* پرسپولیس روز گذشته برابر نفت مسجد سلیمان به برتری یک بر صفر دست یافت و تیم گل گهر نیز با همین نتیجه تیم پیکان را مغلوب کرد. دو تیم امروز در ورزشگاه شهید کاظمی به ریکاوری و بازی دوستانه روی آوردند.

* پیش از آغاز بازی، کادر فنی دو تیم پس از خوش و بش با یکدیگر در خصوص بازی روز گذشته و شرایط مسابقات لیگ به صحبت پرداختند.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس که روز گذشته برابر نفت مسجد سلیمان به میدان رفته بودند، زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و راهی رختکن شدند. سایر بازیکنان هم در دیداری دوستانه برابر تیم گل گهر سیرجان صف‌آرایی کردند.

* این بازی دوستانه در نهایت با تک گل مرتضی تبریزی در دقیقه ۷۵ و از روی نقطه پنالتی به سود میهمان به اتمام رسید.

* پرسپولیس در این بازی دوستانه شانس‌های متعددی برای گلزنی داشت که با واکنش های خوب دروازه‌بان گل گهر مواجه شد و این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.

* رضا اسدی در نیمه اول از روی ضربه ایستگاهی با یک شوت دروازه گل گهر را هدف گرفت که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. در نیمه دوم هم بار دیگر شوت خوب اسدی پس از برخورد به بازیکن حریف به تیرک دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت.

* حامد پاکدل هم دو بار در مصاف با دروازه حریف تک به تک شد و می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما دروازه‌بان تیم میهمان مانع از گلزنی او شد.

* در دقایق پایانی هم پرسپولیس دو، سه موقعیت مناسب و خوب گلزنی داشت که هر بار نتوانست از موقعیت‌های بدست آمده خود استفاده کند. این دیدار دوستانه در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود گل گهر سیرجان خاتمه یافت.

* سید جلال حسینی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در این بازی به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز با بازیکنان نیمکت نشین خود به مصاف گل گهر سیرجان رفت که شنبه هفته آینده مقابل پرسپولیس بازی می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )