کاپیتان اول پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی به بازی بهتر می شویم و باید مشکلاتمان نیز حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را در ورزشگاه آزادی تهران شکست داد که سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت در قلب دفاع سرخپوشان پایتخت حضور نداشت.

حسینی که برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حضور داشت، در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. تماشاگران هم آمده بودند و باعث خوشحالی ما بود که آنها را می دیدیم.

سیدجلال حسینی درباره اشتباهات داوری و تاثیر نبود VAR گفت: نبود VAR همیشه احساس می‌شود. فقط مانده ایم این مشکل را به چه کسی بگوییم.

کاپیتان پرسپولیس درباره حضور شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی صنعت نفت شب قبل از بازی با پرسپولیس از خبرنگاران خواست که سئوالات حاشیه ای نپرسند!

حسینی راجع به عملکرد فنی هم تیمی هایش هم گفت: بازی قبل هم گفتم که بازی به بازی بهتر می شویم. بعد از چند سال خیلی سختی ها را تحمل کردیم و قهرمانی های خوبی به دست آوردیم. بازیکنان جدید آمده اند و زمان می برد بهتر شویم.

حسینی درباره صحبت های وزیر ورزش راجع به عدم ارتباط مشکلات مدیریتی با موضوعات فنی تاکید کرد: مشکلاتی که داریم باید بیان کنیم. آقای سجادی به عنوان وزیر ورزش وقتی استقلال و پرسپولیس را زیر نظر دارد باید به آنها کمک کند. شرایط خوبی در این تیم ها نیست و نیاز است به وضع آنها رسیدگی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.