تیم فوتبال شهرخودرو همچنان درگیر مسائل عجیب و غریب است و تغییراتی جدید در کادرفنی خود اعمال کرده‌است.

باشگاه شهرخودرو که لیگ برتر بیست و یکم را با ماجراهایی عجیب و غریب آغاز کرد و در قعر جدول قرار دارد، به تازگی با بحرانی جدید روبه‌رو شده‌است. این تیم که به زودی باید منتظر حکم نهایی CAS در خصوص طلب چند صدهزاردلاری میروسلاو اسلاوو باشد، تغییراتی جدید در کادرفنی خود اعمال کرده‌است.

پس از برکناری مهاجری از هدایت این تیم و حضور اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی، دستیاران مهاجری اعلام کردند که تمایلی به ادامه فعالیت در این تیم ندارند، اما با نظر میثاقیان و دستور مالک باشگاه، عماد مهاجری و سیروس سنگچولی با نامه‌ای که از سوی معمایی، مدیرعامل باشگاه دریافت کردند، به تیم بازگشتند.

حالا پس از ۴ هفته، با اعلام اکبر میثاقیان، باشگاه شهرخودرو با سنگچولی و عماد مهاجری به همکاری خود پایان داد. هفته قبل وحید بیات نیز به جمع کادرفنی شهرخودرو اضافه شده‌بود. اکبر میثاقیان در بدو ورود به باشگاه، امجد شکوه مقام، رمضان شکری و رضا ناصحی را به کادر خود اضافه کرده‌بود، اما شنیده می‌شود قرارداد این نفرات جدید هم همچنان بسته نشده‌است.

همچنین شاپور رجب‌زادگان نیز به عنوان مربی گلرها به کادرفنی تیم شهرخودرو اضافه خواهدشد.

از رباط پاره جعفری تا جراحی با پول قرضی

امیرحسن جعفری، یکی از بازیکنان جوان تیم شهرخودروست که مدتی است از ناحیه رباط صلیبی با مصدومیت مواجه شده و نیاز به عمل جراحی دارد، اما به علت عدم دریافت مطالباتش از شهرخودرو هفته گذشته بالاخره موفق شد پای مصدوم خود را در مشهد به جراحان بسپارد.

برای حل این معضل شنیده می‌شود که بازیکنان و کادرفنی تیم شهرخودرو در رختکن خود تصمیم گرفتند تا پول جراحی جعفری را جمع کنند و به این بازیکن جوان بدهند، اما مالک باشگاه شهرخودرو وقتی از این اقدام مطلع شده، با این حرکت مخالفت کرده تا آغاز روند درمان جعفری به تعویق بیفتد.

در نهایت بدون اطلاع مالک این اتفاق رخ داد تا این بازیکن سه‌شنبه هفته قبل عمل شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود وی در نیم‌فصل دوم می‌تواند برای مشهدی‌ها به میدان برود.

خداحافظی پرسنل باشگاه با کوچ تیم به تهران

پرسنل باشگاه از تدارکات تا کادر پزشکی تیم نیز شرایط خوبی ندارند و حالا با کوچ دوباره شهرخودرو به تهران شنیده می‌شود آنها نیز عطای حضور در این باشگاه را به لقایش بخشیده‌اند. پرسنل باشگاه ماه‌هاست حقوقی دریافت نکرده‌اند.

مشخص نیست شاگردان اکبر میثاقیان بدون پزشک و ماساژور چطور می‌خواهند تمرینات خود را در تهران آغاز نمایند و سوال مهمتر اینکه وقتی مشهد به عنوان یک کلانشهر امکانات مناسبی دارد، چرا نماینده مشهد همچون نمایندگان شهرهایی مثل قائمشهر، رفسنجان و سیرجان باید تمرینات خود را در تهران برگزار نماید؟

نکته عجیب دیگر اینکه از اردوی مشهدی‌ها شنیده می‌شود مدیران باشگاه به بازیکنان زیر ۲۳ سال این تیم اعلام کرده‌اند در صورتی که به حضور در تمرینات تیم در تهران تمایل دارند، خودشان باید هزینه ایاب و ذهاب و اسکان در تهران را بپردازند، باشگاه در این خصوص امکان هزینه ندارد.

بازی با تراکتور آخرین فرصت میثاقیان؟

اخبار عجیبی حول نیمکت شهرخودرو نیز شنیده می‌شود. این تیم که به ثبات روی نیمکت معروف بود و در مدت ۶ سال تنها ۳ سرمربی روی نیمکت خود دیده‌بود، با حضور حمیداوی تاکنون بیش از ۵ سرمربی عوض کرده و حالا هم گفته می‌شود با توجه به ۴ شکست متوالی شهرخودرو در لیگ برتر، به زودی اکبر میثاقیان جای خود را به سرمربی دیگری خواهد داد.

از سیدصالحی، مدیر فعلی تیم شهرخودرو و حتی رمضان شکری به عنوان آلترناتیوهای احتمالی میثاقیان یاد می‌شود. باید منتظر ماند و دید در بازی با تراکتور مشهدی‌ها بالاخره طعم برد را می‌چشند یا باید شاهد حضور سومین سرمربی روی نیمکت شهرخودرو در فاصله ۶ هفته از آغاز لیگ باشیم.

یادداشت از: شروین رمضانی- خبرنگار ایسنا

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.