مهاجم تیم فوتبال هوادار گفت، او و دیگر بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای شروع لیگ برتر با نتیجه‌ای خوب دارند.

مهاجم تیم فوتبال هوادار گفت، او و دیگر بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای شروع لیگ برتر با نتیجه‌ای خوب دارند. مرتضی آقاخان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرایط تیم هوادار را در آستانه شروع لیگ برتر مناسب خواند و گفت: ما تیمی جوان و باانگیزه داریم و اگر با بدشانسی مواجه نشویم قطعاً نتایج خوبی خواهیم گرفت و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. بازیکنان هوادار برای فصل جدید انگیزه و اشتیاق زیادی دارند و مطمئن باشید این تیم فوتبالیست‌های خوبی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد. خوشبختانه در این مدت هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان در تلاش هستند تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

وی در مورد اینکه تیم هوادار را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است، اظهار داشت: این باعث افتخار من است که زیر نظر رضا عنایتی کار می‌کنم. ایشان سابقه روشنی در فوتبال ایران دارد و هم آقای گل شده و هم به تیم ملی رسیده است. بدون شک عنایتی در مربیگری هم می‌تواند آینده‌ای روشن داشته باشد. من هم به‌عنوان یک بازیکن تلاش می‌کنم تا بتوانم خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنم و تمام هدفم این است که در راستای کار تیمی جلو بروم و انگیزه زیادی دارم تا یک فصل خوب را در کنار دیگر بازیکنان هوادار رقم بزنم.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره قرعه این تیم و اینکه آنها باید در هفته اول با استقلال بازی کنند، تصریح کرد: معمولاً همه تیم‌ها در شروع لیگ از فرم ایده‌آل خود فاصله دارند، ولی در مجموع باید بگویم برای هوادار بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و چندان فرقی نداشت با کدام تیم روبه‌رو شویم. ما یک هدف مشترک داریم و می‌خواهیم لیگ را با نتیجه‌ای خوب شروع کنیم و انگیزه بازیکنان هم برای شروع مسابقات بسیار زیاد است.

آقاخان در پاسخ به این پرسش که آیا تقابل با استقلال تیم سابقش برای او یک بازی خاص خواهد بود، گفت: من به همه بازی‌ها به یک چشم نگاه می‌کنم و تمام هدفم این است که اگر با تشخیص کادر فنی به میدان رفتم بهترین عملکرد را داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.