یک رسانه کُره‌ای مدعی شد افت بدنی شدید بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در بازی با ایران باعث شد تا کره جنوبی به پیروزی نرسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای حساس مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز گذشته تیم‌های ایران و کره جنوبی به نتیجه تساوی یک - یک رسیدند.

در این مسابقه که در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی برگزار شد، ابتدا کره جنوبی در دقیقه ۴۸ به گل برتری رسید اما در ادامه این تیم ایران بود که بر بازی مسلط شد و توانست با ضربه سر علیرضا جهانبخش کار را به تساوی بکشاند. ایران در نیمه دوم در مجموع عملکرد بهتری از کره جنوبی داشت و حتی دو بار توپ را به تیرک دروازه حریفش زد.

سایت news۱ کره جنوبی در گزارشی تحلیلی به بررسی علت افت کره جنوبی در نیمه دوم این مسابقه پرداخت و اینکه چرا این تیم نتوانست باوجود بازی هجومی ایران، از ضد حملات استفاده کند.

این سایت عنوان کرد که افت بدنی شدید کره جنوبی در نیمه دوم و همچنین ارتفاع بالای شهر تهران از جمله دلایلی بود که در نهایت باعث افت عملکرد بازیکنان کُره شد و آنها در کسب پیروزی و گلزنی بیشتر مقابل تیم ایران ناکام بودند.

رسانه کُره ای همچنین هشدار داد که با توجه به انجام چهار بازی دیگر تیم ملی این کشور در منطقه خاورمیانه (بازی برابر لبنان، سوریه، عراق و امارات) برنامه‌ای برای حل این مشکل پیش بینی شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )