سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نیمه نخست بازی با کره جنوبی مشکلاتی داشتیم ولی تغییر سیستم دادیم تا این مشکل را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ بعد از تساوی یک- یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی گفت: نیمه اول مشکلاتی در میانه زمین داشتیم. تلاش کردیم این مشکل را در نیمه دوم برطرف کنیم. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و فاصله بازیکنان خودمان با کره را کمتر کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم پرس بیشتری انجام دادیم و نمایش بهتری داشتیم. نسبت به اینکه در نیمه نخست برتری نداشتیم آگاه بودم. می دانستم اگر دو مهاجم را در خط حمله اضافه کنم تعادل تیم به هم می خورد ولی این تصمیم را عامدانه گرفتم تا شرایط را تغییر بدهم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص مشکل سردار آزمون مقابل مدافعان کره جنوبی و اینکه نتوانست خودش را نشان بدهد، تصریح کرد: همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند. امروز بهترین روز سردار آزمون نبود ولی نباید فراموش کنیم سردار پازل مهم تاکتیک ما است. گل او در مرحله قبلی باعث شد تیم ملی به این مرحله برسد و رویاپردازی برای صعود به جام جهانی با گل سردار محقق شد.

اسکوچیچ در خصوص مسیر پیش روی تیم ملی تاکید کرد: از تساوی در بازی امروز خوشحال و راضی نیستم ولی کره جنوبی تیم خوبی است. آنها بازیکنان سطح بالایی در جهان دارند. از قرار گرفتن در صدر جدول راضی هستم. یادمان نرود بازی امروز با رقیب مستقیم بود. با خوشبینی منتظر بازی های پیش رو هستیم. حواسمان هست که مشکلاتی که دیدیم را حل کنیم و در آینده نمایش بهتری داشته باشیم.

«به نظر می رسید تیم ملی ایران در نیمه نخست مقابل کره جنوبی شگفت زده شد. آیا نگران نیستید دست تیم ملی برای بازی با لبنان هم باز بشود و شناخت حریفان از ایران شما را دچار دردسر کند؟» اسکوچیچ در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر، گفت: اگر شما حرفهای مرا شنیده باشید متوجه می شوید که من هرگز برابر کره جنوبی سورپرایز نشدم. ما تشخیص دادیم و آگاهانه تصمیم گرفتیم در خط حمله مهاجمان بیشتری داشته باشیم و هافبکها کمتر باشند. می خواستیم با کیفیت بیشتر حمله کنیم ولی تا دیدیم تعادل به هم خورده است، تغییراتی دادیم و اوضاع را در کنترل گرفتیم. آگاهانه سعی کردم تعداد هافبک ها را کم کنم و بیشتر به خط حمله برسم. این ریسکی بود که به عنوان سرمربی انجام دادم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )