علی‌اکبر یوسفی، قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان مدالش را به مادرش تقدیم کرد و گفت: می‌دانم او امشب خوشحال‌ترین زن جهان است.

علی‌اکبر یوسفی، قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان مدالش را به مادرش تقدیم کرد و گفت: می‌دانم او امشب خوشحال‌ترین زن جهان است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر یوسفی که با شکست کشتی‌گیر روس به مدال طلای وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان رسید و کشتی فرنگی ایران برای اولین بار صاحب مدال طلای سنگین وزن جهان کرد، در مورد تاریخ‌سازی‌اش در اسلو گفت: اولین نفری بودم که در کشتی فرنگی ایران صاحب مدال طلا شدم، البته مدال قبلی هم دست هم‌باشگاهی‌ام بشیر باباجان‌زاده بود. خوشحالم جا پای الگوی کشتی‌ام گذاشتم. امیدوارم دوباره چنین مدال‌هایی را به مردم هدیه دهم.

وی در مورد تشویق بی‌امان تماشاگران ایرانی حاضر در سالن تأکید کرد: تماشاگران واقعاً به ما انرژی دادند. دست تک‌تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم در میدان‌های بعدی هم مدال بگیرم.

یوسفی درباره احساسش بعد از کسب مدال طلای قهرمانی جهان گفت: حس خیلی خوبی دارم، بیشتر از همه این خوشحالم می‌کند که توانستم مادرم را شادترین زن روی کره زمین کنم. مدالم را با افتخار به او تقدیم می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )