موضوع تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی یوونتوس هنوز به نتیجه نرسیده است.

موضوع تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی یوونتوس هنوز به نتیجه نرسیده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس در تلاش برای تمدید قرادراد پائولو دیبالا است، بازیکنی که از سال ۲۰۱۵ در عضویت این تیم است و قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه ایتالیایی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، اما طرفین که اخیراً مذاکرات برسر این موضوع را از سرگرفتند، به توافقی در این زمینه دست نیافته‌اند.

چند روز پیش روزنامه ایتالیایی «توتواسپورت» خبر داده بود، مذاکرات طولانی مدت باشگاه یوونتوس با این مهاجم آرژانتینی و مدیربرنامه‌هایش سرانجام به نتیجه رسیده است و طرفین برای عقد قرارداد جدید پنج ساله‌ای به توافق رسیده‌اند، اما حالا پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر می‌دهد که طرفین هنوز تا رسیدن به توافقی در این زمینه فاصله دارند.

طبق این گزارش؛ دیبالای ۲۷ ساله به منظور امضای قرارداد جدید درخواست افزایش دستمزد قابل‌توجهی دارد، اما مدیران باشگاه یوونتوس هنوز متقاعد نشده‌اند که آیا این مهاجم آرژانتینی شایسته این افزایش دستمزد است یا خیر.

دیبالا تاکنون در ۲۵۸ بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و آمار ۱۰۲ گل‌زده را از خود برجای گذشته است. او فصل جدید را هم با دو گل‌زده و دو پاس‌گل در چهار بازی آغاز کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.