سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل فیورنتیا و کاری که در این فصل انجام داده‌اند، تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل فیورنتیا و کاری که در این فصل انجام داده‌اند، تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پنجم سری A ایتالیا و در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شکست یک - صفر را به برد ۳ بر یک تبدیل کرد و صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را از ناپولی گرفت، به شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: هدایت تیمی را برعهده گرفته‌ام که فصل پیش فاتح سری A شده و خودم هم چند جام را به دست آورده‌ام، از این‌رو تجربه لازم را داریم.

وی افزود: در نیم ساعت اولِ نیمه نخست به دردسر افتادیم و فیورنتینا به خاطر همین عملکرد شایسته احترام بود. سپس ما جنگیدیم و به بازی برگشتیم و سه گل به ثمر رساندیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. بازی آسانی نبود، بنابراین این عملکرد مورد انتظار از یک تیم بزرگ بود. از واکنش تیم به گل فیورنتینا راضی هستم چون انجام چنین کاری در چنین ورزشگاهی با چنین شوری روی سکوها به نوعی شاهکار است.

سرمربی اینتر گفت: در نیمه اول مرتکب اشتباهات فنی زیادی شدیم و توپ را تقدیم حریف کردیم، این در حالی است که می‌دانستیم فیورنتینا از ابتدا هجومی بازی خواهد کرد. به بازیکنانم گفتم که باید فرم و شکل خود را پیدا و آن را حفظ کنیم چون می‌دانستیم که بازیکنان فیورنتینا نمی‌توانند در تمام ۹۰ دقیقه شور خود را حفظ کنند.

اینزاگی با اشاره به جدایی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی از اینتر اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در تابستان افتاد، باید به کارمان ادامه می‌دادیم. خوش‌شانسم که در این باشگاه هستم چون سه بازیکن‌مان را از دست دادیم (کریستین اریکسن هم به دلیل مشکلی که برای قلبش به وجود آمد جزو این بازیکنان است)، اما هرگز اجازه ندادیم سرافکنده باشیم. زمانی که تابستان کسی زیاد از ما صحبت نمی‌کرد، متقاعد شدیم کاری که می‌کنیم در مسیر درستی قرار دارد. باید همین روند را در پیش بگیریم چون تازه شروع کار هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.