لاتزیو در اولین دیدار خود در لیگ اروپا شکست خورد و بایرلورکوزن، فصل جدید مسابقات را با پیروزی آغاز کرد.

لاتزیو در اولین دیدار خود در لیگ اروپا شکست خورد و بایرلورکوزن، فصل جدید مسابقات را با پیروزی آغاز کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته اول مسابقات فوتبال لیگ اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) با برگزاری دیدارهای گروه‌های G ،F،E و H پیگیری شد.

در گروه E، گالاتاسرای با نتیجه یک بر صفر از سد لاتزیو گذشت و صدرنشین گروه شد. توماس استراکوشا در دقیقه ۶۷ به اشتباه دروازه خودی را گشود تا لاتزیو، لیگ اروپا را با شکست آغاز کند. در دیگر بازی گروه E هم لوکوموتیو مسکو مقابل مارسی به تساوی یک-یک رسید. فاستینو آنژورین در دقیقه ۸۹ برای لوکوموتیو گلزنی کرد و چنگیز اوندر در دقیقه ۵۹، گل تساوی را برای مارسی به ثمر رساند.

در گروه F، تقابل میدتی‌لند و لودوگورتس به تساوی یک-یک انجامید. گوستاو ایزاکسن در دقیقه ۳ برای میدتی‌لند و کیریل دسپودوف در دقیقه ۳۲ برای لودوگورتس گلزنی کردند. ستاره سرخ بلگراد هم با نتیجه ۲ بر یک بر براگا غلبه کرد. میلان رودیچ در دقیقه ۷۵ و الکساندر کاتای در دقیقه ۸۵ (از روی نقطه پنالتی)، دروازه براگا را باز کردند و وندرسون گالنو در دقیقه ۷۶، یکی از گل‌های خورده نماینده پرتغال را جبران کرد.

بایرلورکوزن با پیروزی ۲ بر یک مقابل فرانس‌واروژ، به صدر جدول گروه G رسید. اکسکیل پالاسیوس و فلوریان ویرتز در دقایق ۳۷ و ۶۹، گل‌های لورکوزن را به ثمر رساندند و رایان اممائی در دقیقه ۸ برای تیم مجارستانی گلزنی کرد. رئال بتیس هم با نتیجه ۴ بر ۳ از سد سلتیک گذشت. خوان میراندا، خوانمی (۲ گل) و بورخا ایگلسیاس دروازه سلتیک را گشودند و آلبیان آختی، یوسیپ یورانوویچ و آنتونی رالستون گل‌های شاگردان پوستکوغلو را به ثمر رساندند.

در گروه H هم دیناموزاگرب در شبی که صادق محرمی از دقیقه ۶۳ وارد زمین شد، در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب وستهام شد. میشاییل آنتونیو در دقیقه ۲۲ و دکلان رایس در دقیقه ۵۰ برای وستهام گلزنی کردند. خنک هم در خانه راپید وین با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. پائول اونواچو در دقیقه ۲+۹۰ دروازه راپید را باز کرد و پیروزی دیرهنگامی برای خنک به ارمغان آورد.

دیدارهای نخست گروه‌های A تا D لیگ اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.