کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران و ‌کلمبیا صبح روز چهارشنبه به منظور توافق نهایی و آغاز فعالیت در مصر وارد این کشور شد.

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران و ‌کلمبیا صبح روز چهارشنبه به منظور توافق نهایی و آغاز فعالیت در مصر وارد این کشور شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه المصری الیوم گزارشی از خواسته‌های کارلوس کی‌روش در مذاکره با فدراسیون فوتبال مصر منتشر کرده که نشان می‌دهد کی‌روش با تکرار عادات و خصوصات زمان حضور خودش در ایران همچنین برخی از شروط همکاری با فدراسیون فوتبال ایران هدایت تیم ملی مصر را بر عهده گرفته است.

در این گزارش آمده است: مصری الیوم به جزئیات و اطلاعاتی از قرارداد همکاری کی‌روش و همکارانش با فدراسیون فوتبال مصر دریافته که قابل توجه است. بر‌این اساس سرمربی جدید مصر حقوق ماهانه ۱۲۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد و سه دستیار با خودش به مصر آورده که در تیم ملی فعالیت می‌کنند. همچنین ضیاء السید و محمد شوقی به عنوان مربی و عصام الحضری مربی دروازه‌بانان با کی‌روش و دستیارانش همکاری خواهند کرد. نلو وینگادا که به عنوان مدیر فنی با فدراسیون فوتبال مصر همکاری می‌کند نقش تعیین‌کننده‌ای در این مذاکرات داشته است.

کی‌روش همچنین در این مذاکرات شروط مورد نظر خودش را به فدراسیون اعلام کرده از جمله یکی از بندهایی که در قراردادش ذکر شده این است که هر زمان مایل باشد می‌تواند به همکاری با هرکدام از اعضای مصری کادر فنی تیم ملی این کشور پایان بدهد و دستیاران مصری را کنار بگذارد. او همچنین شرط کرده بخشی از قراردادش را نیز علاوه بر حقوق ماهیانه به صورت پیش پرداخت دریافت کند. در این قرارداد ذکر شده مسئولین فدراسیون فوتبال مصر حق هیچ‌گونه دخالتی را در کار او نخواهند داشت و تنها نلو وینگادا که اطلاعات خوبی از فوتبال مصر دارد به عنوان نماینده فدراسیون با کی‌روش همکاری می‌کند.

مسئله برگزاری منظم مسابقات لیگ و البته تعطیلی بازی‌ها در مقاطعی که نیاز به برگزاری اردوی تیم ملی مصر خواهد بود ازجمله دیگر موضوعاتی است که در این مذاکرات مورد تاکید قرار گرفته است.

در سوی دیگر فدراسیون فوتبال مصر نیز اعلام کرده تمدید قرارداد کی‌روش وابسته به نتایج این مربی در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی همچنین جام ملت‌های آفریقا خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )