سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از پنجمین قهرمانی پیاپی تیمش که در رقابتی سخت با سپاهان کسب شد، ابراز خرسندی کرد.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از پنجمین قهرمانی پیاپی تیمش که در رقابتی سخت با سپاهان کسب شد، ابراز خرسندی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس اظهار داشت: حس فوق‌العاده‌ای است. ما و هواداران‌مان خیلی خوشحال هستیم. این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنم. امسال سال آنها بود که با وجود حضور نداشتن در ورزشگاه، از بیرون حمایت‌مان کردند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مسجل شدن قهرمانی این تیم در هفته پایانی لیگ برتر، گفت: این قهرمانی خیلی چسبید، چون یک رقیب سرسخت مثل سپاهان داشتیم که تا هفته پایانی این رقابت ادامه داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پس از کسب ۹ جام قهرمانی در لیگ برتر ماجراجویی او به‌عنوان بازیکن همچنان ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: هواداران ما اکنون خیلی خوشحال هستند. این فصل فصلِ سختی برای ما بود. این چند سال سخت گذشت و من هم تمام تلاشم را کردم. یک سال دیگر قرارداد دارم و باید ببینم شرایط چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.