کانون مشوقین هواداران تیم استقلال به مناسبت سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا پرچم‌هایی را در ورزشگاه آزادی نصب کرده است.

کانون مشوقین هواداران تیم استقلال به مناسبت سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا پرچم‌هایی را در ورزشگاه آزادی نصب کرده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (جمعه) در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* با توجه به فرا رسیدن سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا، کانون مشوقین هواداران این تیم بنرهایی را به همین مناسبت در ورزشگاه نصب کرده است. همچنین پرچم‌های بزرگ آبی روی سکوها دیده می‌شود.

* تیم سپاهان همچون پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و به همین دلیل سکوی قهرمانی توسط عوامل سازمان لیگ در حال آماده‌سازی است.

* بازیکنان دو تیم با یکدیگر وارد ورزشگاه شدند و برخی از آنها با یکدیگر خوش و بش می‌کردند.

* محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور دارد و با سیاوش یزدانی مدافع استقلال که سابقه بازی در سپاهان را دارد خوش و بش کرد.

* شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی تیم استقلال پس از مدت‌ها در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار گرفت. علاوه بر او، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، سینا خادم‌پور، آرمان رمضانی، سعید مهری، سبحان خاقانی و سینا سعیدی‌فر دیگر نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.