سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با ابراز خرسندی از قهرمانی تیمش در تورنمنت تایلند، گفت تیم میزبان در دیدار فینال مقهور نمایش شاگردان او شده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با ابراز خرسندی از قهرمانی تیمش در تورنمنت تایلند، گفت تیم میزبان در دیدار فینال مقهور نمایش شاگردان او شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت تایلند گفت: بسیار خوشحالم که تیم ما به حق خود رسید و قهرمان این تورنمنت شد. البته کسب قهرمانی برای ما اولویت اصلی نبود، اما برای حفظ شخصیت فوتسال ایران در آسیا و جهان لازم بود.

وی ادامه داد: تیم‌های خوبی مانند تایلند، ازبکستان و مصر در این تورنمنت حضور داشتند. خدا را شکر می‌‎کنم که بازیکنان جوان نیز میدان دیده شدند و تحت فشار قرار گرفتند. در بازی امروز به دلیل ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر، نمایش بهتری داشتیم و توپ را بهتر به گردش در آوردیم و به طور کلی مالکیت توپ در اختیار ما قرار داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: تایلند تیم بزرگ و قابل احترامی است، اما مقهور نمایش زیبای بازیکنان ما شد. از کادر فنی، بازیکنان و همین‌طور تیم‌های باشگاهی تشکر می‌کنم. این قهرمانی را پس از مردم، به مرحوم پدرم که همیشه پس از هر مسابقه با من تماس می‎‌گرفت، تقدیم می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.