کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال سپاهان اصفهان بار دیگر تن به تساوی داد تا از مدافع عنوان قهرمانی برای رسیدن به صدر جدول فاصله بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پیکان تهران از ساعت ۱۹:۵۰ امروز میزبان سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهر قدس بود که تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

علیرضا کوشکی (۲۷) و احسان حاج صفی (۳۷) برای سپاهان گلزنی کردند.

این تساوی در حالی کسب شد که پیکانی‌ها پس از بازگرداندن سه امتیاز بازی خود با سایپا از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با انگیزه فراوان مقابل مدعی عنوان قهرمانی قرار گرفت.

شاگردان مهدی تارتار در حالی که گل اول بازی را در دقیقه ۲۷ زدند نتوانستند مقابل حملات گسترده سپاهان دوام آورده تا میهمان اصفهانی در دقیقه ۳۷ بتواند گل تساوی را به ثمر برساند. گلی که توسط احسان حاج صفی به ثمر رسید اما حاشیه‌های فراوانی را برای تیم داوری از سوی نیمکت پیکان ایجاد کرد.

این دیدار در نیمه دوم با دفاع چند لایه پیکان و حملات بدون هدف سپاهان راه به جایی نبرد تا گلی به همراه نداشته باشد و دو تیم تقسم امتیاز کنند.

نتیجه‌ای که یدون شک به ضرر سپاهان اصفهان در مسیر کورس قهرمانی با پرسپولیس است.

زردپوشان اصفهانی با این نتیجه، ۵۳ امتیازی شدند تا فارغ از نتیجه دیدار امشب پرسپولیس و فولاد همچنان در جایگاه دوم باقی بمانند.

پیکان نیز ۳۵ امتیازی شد تا همچنان در میان ههای جدول برای خود حاشیه اطمینان ایجاد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.