کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اصلی‌ترین و مهمترین برنامه هیئت مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادر فنی به خصوص سرمربی تیم است

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اصلی‌ترین و مهمترین برنامه هیئت مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادر فنی به خصوص سرمربی تیم است به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اصغر ملکیان حضور خود در هیت مدیره این باشگاه را یک افتخار بزرگ دانست و اظهار کرد: اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان در چند روز آتی خواهد بود.

وی افزود: اصلی‌ترین و مهمترین برنامه هیئت مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است، چرا که اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دستیابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران کنیم.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادر فنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نماییم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.