هافبک مس رفسنجان گفت که شاگردان محمد ربیعی مقابل پرسپولیس، باید اتفاقی بودن سه شکست متوالی در لیگ برتر را با عملکرد خوب خود ثابت کنند.

هافبک مس رفسنجان گفت که شاگردان محمد ربیعی مقابل پرسپولیس، باید اتفاقی بودن سه شکست متوالی در لیگ برتر را با عملکرد خوب خود ثابت کنند. محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت مس رفسنجان در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم این تعطیلی پس از سه شکست متوالی به سود ما شد. در تعطیلات تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و چند بازی دوستانه هم داشتیم تا روی نقاط ضعف خود کار کنیم. بچه‌ها از لحاظ بدنی و روحی شرایط خوبی دارند و خودمان را آماده بازی با پرسپولیس کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مس رفسنجان سه شکست متوالی را در لیگ برتر تجربه کرد، تصریح کرد: واقعاً در بازی با نفت مسجدسلیمان بدشانسی آوردیم. در این مسابقه یک گل عجیب دریافت کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. مقابل نساجی هم تیم برتر زمین بودیم. شرایط بازی با سپاهان اما متفاوت بود و تمرکز خوبی نداشتیم. مس در موقعیتی بود که می‌توانست خودش را به بالای جدول برساند، اما این سه شکست کارمان را خراب کرد. تلاش می‌کنیم نتایج خوبی در بازی‌های باقیمانده بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

هافبک مس رفسنجان در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس در هفته جاری به تسنیم گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد و چهار فصل پیاپی قهرمان ایران شده است. آنها تیم باکیفیتی هستند و طبیعتاً برای افزایش شانس قهرمانی خود به دنبال پیروزی خواهند بود. تیم ما هم انگیزه زیادی دارد و باید مقابل پرسپولیس نشان بدهیم که آن سه شکست پیاپی اتفاقی بوده است. ما باید این باخت‌ها را جبران کنیم و مطمئناً در بازی با پرسپولیس، هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )