باشگاه بارسلونا از هم‌جبهه‌ای خود در میدان نبرد با یوفا و رئیس اسلوونیایی آن دعوت کرده تا پیش از آغاز فصل جدید یک بازی دوستانه مقابل یکدیگر برگزار کنند.

باشگاه بارسلونا از هم‌جبهه‌ای خود در میدان نبرد با یوفا و رئیس اسلوونیایی آن دعوت کرده تا پیش از آغاز فصل جدید یک بازی دوستانه مقابل یکدیگر برگزار کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه رادیو کاتالونیای اسپانیا، باشگاه بارسلونا از یوونتوس دعوت کرده که در جام دوستانه خوان گامپر، جامی که بارسایی‌ها هر ساله به یاد اسطوره فقید‌شان پیش از شروع فصل جدید لالیگا برگزار می‌کنند به مصاف آبی‌و‌اناری‌ها برود.

بارسلونا و یوونتوس به همراه رئال مادرید تنها سه بازمانده سوپرلیگ اروپا هستند که به خاطر اصرار به زنده نگه داشتن این تورنمنت، همچنان با یوفا و رئیس آن الکساندر چفرین مناقشه دارند و به نظر می‌رسد که همین موضوع سبب شده که تیم کاتالان در تابستان امسال بانوی پیر را به سایر تیم‌هایی که از پروژه سوپرلیگ کنار کشیدند، ترجیح دهد.

در این بین بارسلونا نه فقط از تیم مردان باشگاه یوونتوس، بلکه از تیم بانوان این تیم هم دعوت کرده که با تیم زنان باشگاه کاتالان که فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، مصافی دوستانه داشته باشد. این در حالیست که پیش از این اعلام شده بود بارسلونا روز ۲۵ جولای قرار است یک بازی دوستانه مقابل منچسترسیتی برگزار کند.

یوونتوس و بارسلونا در حالی در جام خوان گامپر به مصاف هم می‌روند که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز دو بار با هم روبرو شدند. بازی رفت آنها در تورین را بارسلونا ۲ بر صفر و بازی برگشت در نوکمپ را یووه با نتیجه ۳ بر صفر برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.