به دلیل اختلاف باشگاه استقلال با وکیل هروویه میلیچ، هنوز قرارداد مدافع کروات آبی‌پوشان تمدید نشده است.

به دلیل اختلاف باشگاه استقلال با وکیل هروویه میلیچ، هنوز قرارداد مدافع کروات آبی‌پوشان تمدید نشده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته هروویه میلیچ برای مشخص شدن آخرین وضعیت مطالبات و تمدید قراردادش به باشگاه استقلال رفت و جلسه‌ای با مددی برگزار کرد. مدیرعامل استقلال ضمن تشریح شرایط باشگاه به میلیچ اعلام کرد که خواسته‌های وکیل او اجازه تمدید قرارداد را نمی‌دهد.

وکیل میلیچ که وکالت وینفرد شفر و رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس را نیز برعهده دارد، در مذاکرات گذشته خواستار گنجاندن بندهایی در قرارداد این بازیکن کروات شده بود که با مخالفت مدیران استقلال روبه‌رو شد. باشگاه استقلال در نامه‌ای به وکیل میلیچ اعلام کرد که قرارداد باید طبق مقررات داخل ایران باشد. یکی از این مقررات، پرداخت مالیات توسط بازیکن است، در حالی که وکیل میلیچ خواستار پرداخت مالیات از سوی باشگاه استقلال شده بود. این مسائل باعث شد روند تمدید قرارداد متوقف شود. در ادامه، وکیل میلیچ با ارسال ایمیلی به این باشگاه خواستار پرداخت سود ضرر و زیان مطالبات موکلش به مبلغ ۵۵۰ هزار دلار شد.

با ارسال این ایمیل مشخص شد که اگر قرار بود قرارداد میلیچ تمدید شود، استقلال امروز حداقل نزدیک به یک میلیون دلار باید بابت قرارداد میلیچ پرداخت می‌کرد که هزینه سنگینی روی دوش باشگاه می‌گذاشت. مدیریت استقلال به میلیچ اعلام کرده که قرارداد جدید باید چارچوب درست و مشخصی داشته باشد. در قرارداد جدید توسط باشگاه استقلال خواسته شده که میلیچ از قرارداد قبلی چیزی به قرارداد جدید اضافه نکند.

باید دید حضور میلیچ در باشگاه استقلال می‌تواند منجر به تمدید قرارداد او با این باشگاه شود یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

متن کامل نامه تهدید میلیچ به فسخ قرارداد و شکایت از استقلال به فیفا + تصویر نامه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.