باشگاه النصر عربستان مذاکره با مهاجم الجزایری بشیکتاش را تکذیب و خبرسازی هدفمند روزنامه‌های ترکیه توصیف کرد.

باشگاه النصر عربستان مذاکره با مهاجم الجزایری بشیکتاش را تکذیب و خبرسازی هدفمند روزنامه‌های ترکیه توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری الکوره، یک منبع آگاه در باشگاه النصر خبر مذاکره با رشید عزال مهاجم الجزایری بشیکتاش که به صورت قرضی از لسترسیتی راهی لیگ ترکیه شده تکذیب کرد و گفت: روزنامه‌های ترکیه دائما نام بازیکنان مورد نظر خودشان را در کنار باشگاه النصر قرار ‌دهند و به دنبال بازارگرمی برای برخی نام‌ها هستند. این اتفاق در سال‌های اخیر بارها افتاده و این بار هم صحت ندارد. النصر هیچ مذاکره‌ای برای جذب غزال نداشته و نوشته رسانه‌های ترکیه در این خصوص صحت ندارد.

وی اظهار داشت: هیچ مسئولی از باشگاه النصر با مدیر برنامه یا نماینده این بازیکن الجزایری نشستی نداشته و باشگاه طبق فهرست مورد نظر مانو منز سرمربی تیم برای جذب بازیکنان مورد نظر اقدام می‌کند.

رشید عزال ۲۹ ساله مهاجم الجزایری بشیکتاش به صورت قرضی در لیگ ترکیه حضور دارد و سابقه بازی در تیم‌های فیورنتینا، موناکو و لیون را نیز داشته است. رسانه‌های ترکیه مدعی شده بودند عزال در آستانه انتقال به النصر عربستان قرار گرفته است.

النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف تراکتور ایران خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.