نیمه نخست از دیدار دو تیم ملی کامبوج و ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین با برتری تیم ملی کشورمان خاتمه یافت.

نیمه نخست از دیدار دو تیم ملی کامبوج و ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین با برتری تیم ملی کشورمان خاتمه یافت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های ملی کامبوج و ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در ورزشگاه ملی بحرین آغاز شد که در نیمه نخست تیم ملی فوتبال کشورمان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید. علیرضا جهانبخش (۱۶ - پنالتی)، شجاع خلیل‌زاده (۲۳)، مهدی طارمی (۲۷) و سور روتانا (۳۲ - گل به خودی) در نیمه اول برای ایران گلزنی کردند. سعید عزت‌اللهی در دقیقه ۴۵ یک ضربه پنالتی را هدر داد.

ترکیب تیم ملی کامبوج: کئو سوکسلا، کن چانسوفیاک، سوئوی ویسال، تس سامباس، لیم پیسوت، سینگ چانتیا، کوچ سوکوم‌فیاک، سوس سوهانا، کئو سوکفنگ، سور روتانا و چنگ منگ.

ترکیب تیم ملی ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش(کاپیتان)، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌الهی.

داور: کیم جونگ هیئوک

دقیقه ۲: مهدی طارمی در محوطه جریمه کامبوج صاحب توپ شد و می‌توانست دروازه این تیم را باز کند که واکنش دروازه‌بان این تیم تن به کرنر داد.

دقیقه ۱۰: علیرضا جهانبخش در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و پس از حرکت در عرض و عبور از مدافعان کامبوجی شوتی را روانه دروازه این تیم کرد که دروازه‌بان کامبوج در مهار توپ موفق بود.

دقیقه ۱۵: علیرضا جهانبخش در محوطه جریمه کامبوج توسط بازیکنان این تیم سرنگون شد که داور مسابقه اعلام پنالتی کرد.

دقیقه ۱۶: پنالتی اعلام شده به سود ایران توسط جهانبخش وارد دروازه کامبوج شد.

دقیقه ۲۲: علی قلی‌زاده با پاسی درون محوطه جریمه مهدی طارمی را صاحب موقعیت کرد که بازهم دروازه‌بان کامبوج توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۳: کرنر ارسالی روی دروازه کامبوج توسط علی قلی‌زاده توسط شجاع خلیل‌زاده تبدیل به گل دوم ایران شد.

دقیقه ۲۷: علیرضا جهانبخش با پاسی بلند میان مدافعان کامبوج مهدی طارمی را صاحب توپ کرد که این بازیکن با شوتی سنگین و سرضرب گل سوم ایران را رقم زد.

دقیقه ۳۰: کرنری دیگر برای ایران توسط قلی‌زاده روی دروازه کامبوج ارسال شد که روی توپ دوم طارمی ضربه سری را روانه دروازه این تیم کرد و در محوطه شش قدم نیز نوراللهی سعی داشت با ضربه سر دروازه را باز کند، اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: میلاد محمدی از سمت چپ توپی را به قصد پاس به محوطه جریمه کامبوج ارسال کرد که پس از برخورد با سور روتانا، مدافع این تیم روانه دروازه شد و گل چهارم ایران رقم خورد.

دقیقه ۳۶: کرنر ارسالی به روی دروازه کامبوج با ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی همراه شد که ضربه او پس از برخورد به تیر دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۴۳: علیرضا جهانبخش با پاسی در عمق مهدی طارمی را صاحب توپ کرد که در مصاف تک به تک با دروازه‌بان کامبوج در محوطه جریمه سرنگون شد تا یک پنالتی دیگر به سود ایران اعلام شود. داور در این صحنه کئو سوکسلا را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۴۵: سعید عزت‌اللهی برای زدن پنالتی پشت توپ ایستاد که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.