باشگاه رئال مادرید لیستی بلندبالا از بازیکنانی که قصد فروش آنها را دارد تهیه کرده که شامل گران‌ترین بازیکن تاریخ این تیم هم می‌شود.

باشگاه رئال مادرید لیستی بلندبالا از بازیکنانی که قصد فروش آنها را دارد تهیه کرده که شامل گران‌ترین بازیکن تاریخ این تیم هم می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه سپری کردن یک فصل بدون جام است اما حتی اگر اتلتیکومادرید در هفته پایانی لالیگا امتیاز از دست بدهد و کهکشانی‌ها از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند، باز هم یکسری از بازیکنان تیم سفیدپوش پایتخت اسپانیا باید خودشان را برای وداع با پرافتخارترین تیم اروپا آماده کنند.

این خبری است که نشریه آ اس اسپانیا امروز (دوشنبه) منتشر کرده و نوشته که ۱۰ بازیکن تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان در فهرست مهره‌های مازاد باشگاه قرار گرفته‌اند.

نکته مهم در مورد این فهرست این است که نام ادن ازار، ستاره بلژیکی کهکشانی‌ها و گران‌ترین بازیکن تاریخ این تیم هم در آن دیده می‌شود، بازیکنی که تابستان سال ۲۰۱۹ در ازای ۱۱۵ میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست. گویا خانه‌نشینی‌های مکرر این بازیکن ۳۰ ساله به دلیل مصدومیت‌های متوالی، حوصله مدیران باشگاه را سر برده است. او در تمامی رقابت‌های این فصل تنها ۲۱ بازی شامل ۱۴ بازی در لالیگا انجام داده و در آنها ۴ گل زده و یک پاس گل هم داده است.

در این بین ازار تنها بازیکنی نیست که رئال مادرید دیگر اعتقادی به او ندارد و فلورنتینو پرس رئیس باشگاه می‌‌خواهد با یک خانه‌تکانی بزرگ از هزینه‌های باشگاه برای تأمین هزینه خرید‌های جدید بکاهد.

رافائل واران مدافع میانی فرانسوی تیم یکی دیگر از این بازیکنان است که طبق اعلام آ اس ممکن است روی او قیمتی نزدیک به ۷۰ میلیون یورو گذاشته شود و این در حالیست که ارزش او در سایت ترنسفرمارکت ۵۵.۱ میلیون یورو اعلام شده است.

گرث بیل بال ولزی که تابستان سال گذشته به تاتنهام قرض داده شد هم در فهرست بازیکنان قرار دارد و البته این قابل پیش‌بینی هم بود. ارزش تقریبی او ۱۰.۷ میلیون یورو است و احتمال دارد که تاتنهامی‌ها حاضر شوند یک فصل دیگر او را از رئال مادرید قرض بگیرند.

یکی از غیرمنتظره‌ترین نام‌هایی که در فهرست بازیکنان مازاد رئال قرار گرفته، مارکو آسنسیوی ۲۵ ساله است. به نوشته آ اس، برخلاف سایر بازیکنان مازادش، رئال مادرید می‌داند که می‌تواند برای فصل آینده هم روی آسنسیو حساب کند اما از طرف دیگر این را هم می‌داند که با فروش این بازیکن اسپانیایی می‌تواند درآمد قابل توجهی کسب کند، چرا که او مشتریان دست به نقدی مانند یوونتوس دارد. ارزش تقریبی آسنسیو ۴۱.۹ میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

لوکا یوویچ هم ظاهراً قرار نیست هرگز به رؤیای تبدیل شدن به مهاجم نوک اصلی کهکشانی‌ها برسد. این مهاجم صرب که تابستان سال گذشته به اینتراخت فرانکفورت قرض داده شد، با وجود عملکرد خوبش در این تیم، باز هم نخواهد توانست به بازیکن ترکیب اصلی رئال مادرید تبدیل شود و از این رو انتظار می‌رود که او تابستان امسال فروخته شود. رئال مادرید دو سال پیش برای خرید او از اینتراخت فرانکفورت ۶۰ میلیون یورو پرداخت و حالا ارزش این بازیکن به ۲۵.۹ میلیون یورو کاهش پیدا کرده است.

ایسکو یکی دیگر از بازیکنانی است که نیمکت‌نشینی‌های متوالی روز‌به روز از ارزشش کاست. فلورنتینو پرس برای اینکه بیش از این مجبور به قبول ضرر در فروش این هافبک اسپانیایی نشود قصد دارد این بازیکن ۲۹ ساله را که سال ۲۰۱۳ از مالاگا خرید، بفروشد. ارزش تقریبی ایسکو ۱۱.۶ میلیون یورو است.

نام مارسلو دفاع چپ برزیلی رئال مادرید نیز در فهرست بازیکنان مازاد این تیم دیده می‌شود. او هم مانند ایسکو جزو نیمکت‌نشینان اصلی قهرمان فصل گذشته لالیگا بوده است. مارسلوی ۳۲ ساله که دیگر جایی در برنامه‌های زیدان ندارد، تنها یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و اگر امسال فروخته نشود، فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد از رئال می‌رود و پولی هم به این باشگاه نخواهد رسید.

دنی سبایوس یکی دیگر از بازیکنانی است که رئال مادرید برای اینکه مجبور نباشد به او به عنوان یک نیمکت‌نشین بلااستفاده حقوق بدهد، به آرسنال قرض داد. این هافبک ۲۴ ساله اسپانیایی ارزشی نزدیک به ۳۰ میلیون یورو دارد و در صورت دریافت چنین پیشنهادی، باید انتظار فروشش از سوی باشگاه مادریدی را داشت.

فهرست ۱۰ نفره بازیکنان رئال مادرید برای تابستان امسال با ماریانو دیاس و بورخا مایورال تکمیل می‌شود. دیاس ۲۷ ساله که سالانه ۴ میلیون یورو حقوق می‌گیرد سال گذشته هم در فهرست بازیکنان فروشی رئال بود اما تیمی حاضر نشد او را بخرد. رئال امسال هم می‌خواهد شانس خود را برای فروش او امتحان کند و لیون فرانسه، تیمی که سابقه بازی در آن را هم دارد می‌تواند مقصد بعدی‌اش باشد. ارزش تقریبی او ۶.۴ میلیون یورو تخمین زده شده است.

برخلاف دیاس، آینده مایورال که اکنون به صورت قرضی در تیم رم بازی می‌کند به رئال بستگی ندارد و این رمی‌ها هستند که باید تعیین کنند می‌خواهد این بازیکن ۲۴ ساله را حفظ کنند یا نه. در قرارداد دو ساله آنها به رئال برای جذب قرضی مایورال بندی وجود دارد که به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد با پرداخت ۱۵ میلیون یورو در تابستان امسال یا ۲۰ میلیون یورو در تابستان سال آینده او را بخرد. این در حالیست که ارزش تقریبی فعلی او ۲۶.۸ میلیون یورو تخمین زده شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.