فولاد خوزستان با غلبه بر شاگردان قلعه‌نویی در جدول لیگ برتر تا رده پنجم بالا آمد، اما برتری شاگردان منصوریان در آبادان باعث شد فولادی‌ها به رتبه ششم برسند.

فولاد خوزستان با غلبه بر شاگردان قلعه‌نویی در جدول لیگ برتر تا رده پنجم بالا آمد، اما برتری شاگردان منصوریان در آبادان باعث شد فولادی‌ها به رتبه ششم برسند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امشب (شنبه) با سه دیدار از هفته بیست‌ودوم و یک بازی معوقه از هفته هجدهم پیگیری شد.

در مهمترین بازی، فولاد خوزستان بر گل‌گهر سیرجان غلبه کرد و با ۳۰ امتیاز و یک پله صعود، به جایگاه ششم جدول صعود کرد. شاگردان قلعه‌نویی نیز با وجود این شکست، همچنان در رتبه چهارم جدول ایستاده‌اند. آلومینیوم اراک هم به دومین پیروزی خود در لیگ برتر با علیرضا منصوریان رسید و در رتبه پنجم جدول ماندنی شد و اجازه سبقت به فولاد نداد.

نساجی نیز انتقام شکست بازی رفت را از مس رفسنجان گرفت تا موقتاً به جایگاه چهاردهم جدول صعود کند و شاگردان ربیعی به رتبه هفتم برسند. ماشین‌سازان هم با تساوی مقابل سایپا قعرنشین ماندند و خودروسازان در اولین تجربه سرمربیگری فراز کمالوند، در جایگاه سیزدهم جدول ماندنی شدند.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

مس رفسنجان صفر - نساجی مازندران یک فولاد خوزستان یک - گل‌گهر سیرجان صفر صنعت نفت آبادان صفر - آلومینیوم اراک یک ماشین‌سازی تبریز ۲ - سایپا ۲

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

برنامه بازی‌های باقیمانده هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

یکشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ سپاهان - پرسپولیس، ساعت ۲۰:۲۵، ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیکان - تراکتور تبریز، ساعت ۲۱:۲۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۲۲:۱۵، ورزشگاه آزادی تهران

پنجشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ پدیده مشهد - گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۹، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

زمان مسابقه زیر متعاقباً اعلام می‌شود فولاد خوزستان - نفت مسجدسلیمان، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.